Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Japonai „spjauna“ į elektromobilius: jų naujieji 2.0 L varikliai stebina visą pasaulį
Automobiliai / Transporto priemonės

Japonai „spjauna“ į elektromobilius: jų naujieji 2.0 L varikliai stebina visą pasaulį

Naujasis Toyota variklis
Dalintis

Kai visas pasaulis lenktyniauja dėl elektromobilių ateities, japonų automobilių milžinė Toyota nusprendė eiti kitu keliu – ir tai gali visiškai perrašyti žaidimo taisykles. Technikos direktorius Hiroki Nakajima pristatė naująją keturių cilindrų variklių liniją, kurią pats vadina tikra revoliucija.

Tai ne nostalgija vidaus degimo varikliams, o pažangus sprendimas, kuriame sumaniai derinamos elektrifikacijos galimybės ir sportiškas charakteris. Nauji 1,5 l ir 2,0 l varikliai žada ne tik efektyvumą, bet ir jaudinančią vairavimo patirtį – būtent tai, ko elektromobiliai dažnai nesugeba pasiūlyti.

 

Kodėl japonai tiki, kad ši kombinacija pranoks dabartines tendencijas ir taps nauju automobilių pramonės standartu?

Naujieji „Toyota“ varikliai daugiausia optimizuoti elektrifikavimui, tačiau tai nereiškia, kad reikia aukoti vairavimo malonumą. Tai ypač pasakytina apie 2.0 variklį su turbokompresoriumi, kuris prieš kelis mėnesius bandymų tikslais buvo sumontuotas modifikuotame Lexus IS.

Tokijo automobilių salone šis agregatas buvo sumontuotas prototipe, sukurtame pagal „GR Yaris“ su centre esančiu varikliu. Nors „Toyota“ neatskleidė oficialios šio agregato galios, interviu su Japonijos žurnalistais buvo užsiminta, kad variklis gali viršyti 400 AG.

Taip pat planuojama silpnesnė 2.0 turbininio variklio versija, kurios galia sieks 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Kita vertus, lenktyninėse versijose šis agregatas turėtų generuoti daugiau nei 600 AG. Be to, šis variklis gali būti montuojamas tiek išilgai, tiek skersai, o tai padidina jo universalumą.

Toyota tikisi, kad naujasis agregatas taps jos sportinių automobilių gamos pagrindu. Spėjama, kad į ją sugrįš tokie modeliai kaip „Celica“ ir MR2. Naujasis variklis bus išdėstytas aukščiau už 1,6 trijų cilindrų agregatą iš GR Yaris ir GR Corolla modelių.

Nepaisant visureigių dominavimo ir griežtėjančių išmetamųjų teršalų standartų, „Toyota“ vis dar nori patenkinti automobilių entuziastų poreikius. Panašu, kad „Gazoo Racing“ padalinys ketina konkuruoti su tokiomis markėmis kaip „Mercedes-AMG“, „Audi Sport“ ir BMW M, kartu siūlydamas patrauklesnes kainas.

Šaltinis: Autokult.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

31 Komentarai

guest
31 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Xxi
Xxi
prieš 3 mėnesių

Kol turim tokias salygas elektros pasaugojimo, elektromobilis super dalykas ir p* dyzelio kaina…

Raimucka
Raimucka
prieš 3 mėnesių

nepabandes nesakyk op ar ne musu valstybe kalta kuri ptadzioi elektromobiliams leido krautis nrmokamai o dabar kroviklas padare kosminem kainom

Rolandas
Rolandas
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Raimucka

O tu norejai visą laiką iš kito kišenės

Gintaras
Gintaras
prieš 5 mėnesių

Elektrinis automobilis tas pats kas gumine moteris

Audra
Audra
prieš 5 mėnesių

Puiku, saunuoluai, protingi Japonai.

Japonų
Japonų
prieš 5 mėnesių

Kompiuteriai dar prieš 40 metų pateikė atsakymą,kad didinant japonų ūgį, smegenų tūris nedidėja, todėl jie visą dėmesį sutelkė į galvos smegenų efektyvumo didinimą. Rezultatas šiandien kalba pats už save.

Justas
Justas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Japonų

Ka tu valgai ?

Ponas Mambas
Ponas Mambas
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Justas

Bet nesakyk, prikolnas komentaras

Andrius
Andrius
prieš 5 mėnesių

Toyota bus sunku konkuruot kol nepagerins savo mašinose garso izolecijos. Nes vien dėl to teko atsisakyti Toyotos.

Petras
Petras
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Andrius

Kiek tai tavo Toyota į buvo metų neparašei.

Kitas Petras
Kitas Petras
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Andrius

Kai važnyčioji uždaryk langus,įjunk audio aparatūrą enjoy

Tomas
Tomas
prieš 5 mėnesių

Ateitis vandenelis. Vidaus degimo variklius galimą nesunkiai perdaryti kad , važiuotu vandeneliu yra jau ne vienas pavyzdys.

Tomas
Tomas
prieš 5 mėnesių

Niekada nepirksiu elektro automobilio dėl vienos paprtos priežasties elektra magnetinė spinduliuotė veikia neigiamai žmogaus sveikatai liaudiškai vėžys bus pas tave pagreitintai .

Nera
Nera
prieš 5 mėnesių

Joks vidaus variklis neaplenks – elektros motoro !!! Tesla ta irode!

Qqqqqqq
Qqqqqqq
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Nera

Trupa momenta elektinis pranasesnis uz benzinini tpaskiau kskodel atsileika nuo benzininio tai irodyta

Petras
Petras
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Qqqqqqq

Tu geriau pažiūrėk kaip jie gražiai dega, kelios sekundės ir visas auto liepsnoja. O jeigu gale veži vaikus ?

Rolandas
Rolandas
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Petras

Tai nereikia prisisegti kai uzuodi dūmų kvapą strykt iš mašinos…

Vaidas
Vaidas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Nera

Elektrą čiulpai pries vidaus varikli, tešlą tavo yra sudo gabalas

Kazimieras
Kazimieras
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Nera

Nu sėdam važiuot 1000km,pažiūrėsime kas kas aplenks🤣🤣

Darius
Darius
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Kazimieras

👍 arba tegu pabando važiuoti greitkeliais ne dvasios invalidų greičiu – 150 – 160 – 170 km/ h greičiu ☺️

Darius
Darius
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Nera

Tu žiūrėk visą industrinį ciklą

Rofl
Rofl
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Nera

Tesla irode, kad yra idijotu, kurie pakliuvo ant ju kabliuko. Didesnio sudo kaip tesla, niekur nerasi.

Rokas
Rokas
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Rofl

Tada norvegai ir olandai yra didžiausi „idiotai”. Bet kodėl mums iki šių idiotų dar plaukti ir plaukti?…

Senis
Senis
prieš 5 mėnesių

Japonai ir kiti gaminantys masto realiai ir su perspektyva. O mūsų gegutės tik moka kukuoti nei gamina nei supranta.
Svabu suardyti viską arba atimti, nieko nesiūlant.

Darius
Darius
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Senis

Teisingai sakot , jie tikri silpnapročiai ir griovėjai , neturintys supratimo apue kūrybą , artimo meilę ir sėkmingos visuomenės dėsnius

Alis
Alis
prieš 5 mėnesių

Ir vel tarsus automobiliai.nieko gero

Linas
Linas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Alis

O kiek taršos sugeneruojama sukuriant tą elektromobilį? Jūs nematote nieko, apart kad dyzelis ir bendras blogai. Kur tu visus akumuliatorius dėsi iš tų elektromobilių? Kokią taršą jie generuos.

Vaidas
Vaidas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Alis

Tavo elektrotryperis daug labiau teršia gamta ir ja niokoja

Darius
Darius
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Alis

Tu pats taršus ir negilus

Ojėtus
Ojėtus
prieš 5 mėnesių

Vertimas žemiau plintuso.

Raimundas
Raimundas
prieš 5 mėnesių

Pagaliau grįžtama prie sveiko proto!

Panašūs straipsniai
Perdirbtas plastikas automobiliuose

Daugiau perdirbto plastiko automobiliuose. ES griežtina reikalavimus ir nustato naujas sąlygas

Antradienį Europos Sąjungos Taryba pranešė, kad susitarė nustatyti reikalavimus, kuriais siekiama užtikrinti,...

BYD Seal 5 DM-i 2

Kinija puola „Corollas“ ir „Octavias“! Ar šis naujas liaudies automobilis pakeis žaidimo taisykles?

Kinijos automobilių gamintojai vis drąsiau žengia į mūsų rinką, o dabar į...

Sprogusi oro pagalvė

„Citroën“ atšaukia 441 000 automobilių – sugedusios oro pagalvės gali sprogti

„Citroën“ atšaukia 441 000 „C3“ ir „DS3“ modelių dėl defektinių „Takata“ oro...

Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...