Kai visas pasaulis lenktyniauja dėl elektromobilių ateities, japonų automobilių milžinė Toyota nusprendė eiti kitu keliu – ir tai gali visiškai perrašyti žaidimo taisykles. Technikos direktorius Hiroki Nakajima pristatė naująją keturių cilindrų variklių liniją, kurią pats vadina tikra revoliucija.
Tai ne nostalgija vidaus degimo varikliams, o pažangus sprendimas, kuriame sumaniai derinamos elektrifikacijos galimybės ir sportiškas charakteris. Nauji 1,5 l ir 2,0 l varikliai žada ne tik efektyvumą, bet ir jaudinančią vairavimo patirtį – būtent tai, ko elektromobiliai dažnai nesugeba pasiūlyti.
Kodėl japonai tiki, kad ši kombinacija pranoks dabartines tendencijas ir taps nauju automobilių pramonės standartu?
Naujieji „Toyota“ varikliai daugiausia optimizuoti elektrifikavimui, tačiau tai nereiškia, kad reikia aukoti vairavimo malonumą. Tai ypač pasakytina apie 2.0 variklį su turbokompresoriumi, kuris prieš kelis mėnesius bandymų tikslais buvo sumontuotas modifikuotame Lexus IS.
Tokijo automobilių salone šis agregatas buvo sumontuotas prototipe, sukurtame pagal „GR Yaris“ su centre esančiu varikliu. Nors „Toyota“ neatskleidė oficialios šio agregato galios, interviu su Japonijos žurnalistais buvo užsiminta, kad variklis gali viršyti 400 AG.
Taip pat planuojama silpnesnė 2.0 turbininio variklio versija, kurios galia sieks 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Kita vertus, lenktyninėse versijose šis agregatas turėtų generuoti daugiau nei 600 AG. Be to, šis variklis gali būti montuojamas tiek išilgai, tiek skersai, o tai padidina jo universalumą.
Toyota tikisi, kad naujasis agregatas taps jos sportinių automobilių gamos pagrindu. Spėjama, kad į ją sugrįš tokie modeliai kaip „Celica“ ir MR2. Naujasis variklis bus išdėstytas aukščiau už 1,6 trijų cilindrų agregatą iš GR Yaris ir GR Corolla modelių.
Nepaisant visureigių dominavimo ir griežtėjančių išmetamųjų teršalų standartų, „Toyota“ vis dar nori patenkinti automobilių entuziastų poreikius. Panašu, kad „Gazoo Racing“ padalinys ketina konkuruoti su tokiomis markėmis kaip „Mercedes-AMG“, „Audi Sport“ ir BMW M, kartu siūlydamas patrauklesnes kainas.
Šaltinis: Autokult.pl
Kol turim tokias salygas elektros pasaugojimo, elektromobilis super dalykas ir p* dyzelio kaina…
nepabandes nesakyk op ar ne musu valstybe kalta kuri ptadzioi elektromobiliams leido krautis nrmokamai o dabar kroviklas padare kosminem kainom
O tu norejai visą laiką iš kito kišenės
Elektrinis automobilis tas pats kas gumine moteris
Puiku, saunuoluai, protingi Japonai.
Kompiuteriai dar prieš 40 metų pateikė atsakymą,kad didinant japonų ūgį, smegenų tūris nedidėja, todėl jie visą dėmesį sutelkė į galvos smegenų efektyvumo didinimą. Rezultatas šiandien kalba pats už save.
Ka tu valgai ?
Bet nesakyk, prikolnas komentaras
Toyota bus sunku konkuruot kol nepagerins savo mašinose garso izolecijos. Nes vien dėl to teko atsisakyti Toyotos.
Kiek tai tavo Toyota į buvo metų neparašei.
Kai važnyčioji uždaryk langus,įjunk audio aparatūrą enjoy
Ateitis vandenelis. Vidaus degimo variklius galimą nesunkiai perdaryti kad , važiuotu vandeneliu yra jau ne vienas pavyzdys.
Niekada nepirksiu elektro automobilio dėl vienos paprtos priežasties elektra magnetinė spinduliuotė veikia neigiamai žmogaus sveikatai liaudiškai vėžys bus pas tave pagreitintai .
Joks vidaus variklis neaplenks – elektros motoro !!! Tesla ta irode!
Trupa momenta elektinis pranasesnis uz benzinini tpaskiau kskodel atsileika nuo benzininio tai irodyta
Tu geriau pažiūrėk kaip jie gražiai dega, kelios sekundės ir visas auto liepsnoja. O jeigu gale veži vaikus ?
Tai nereikia prisisegti kai uzuodi dūmų kvapą strykt iš mašinos…
Elektrą čiulpai pries vidaus varikli, tešlą tavo yra sudo gabalas
Nu sėdam važiuot 1000km,pažiūrėsime kas kas aplenks🤣🤣
👍 arba tegu pabando važiuoti greitkeliais ne dvasios invalidų greičiu – 150 – 160 – 170 km/ h greičiu ☺️
Tu žiūrėk visą industrinį ciklą
Tesla irode, kad yra idijotu, kurie pakliuvo ant ju kabliuko. Didesnio sudo kaip tesla, niekur nerasi.
Tada norvegai ir olandai yra didžiausi „idiotai”. Bet kodėl mums iki šių idiotų dar plaukti ir plaukti?…
Japonai ir kiti gaminantys masto realiai ir su perspektyva. O mūsų gegutės tik moka kukuoti nei gamina nei supranta.
Svabu suardyti viską arba atimti, nieko nesiūlant.
Teisingai sakot , jie tikri silpnapročiai ir griovėjai , neturintys supratimo apue kūrybą , artimo meilę ir sėkmingos visuomenės dėsnius
Ir vel tarsus automobiliai.nieko gero
O kiek taršos sugeneruojama sukuriant tą elektromobilį? Jūs nematote nieko, apart kad dyzelis ir bendras blogai. Kur tu visus akumuliatorius dėsi iš tų elektromobilių? Kokią taršą jie generuos.
Tavo elektrotryperis daug labiau teršia gamta ir ja niokoja
Tu pats taršus ir negilus
Vertimas žemiau plintuso.
Pagaliau grįžtama prie sveiko proto!