Japonijoje kuriamas didžiųjų automobilių gamintojų aljansas, prie kurio prisijungs „Mitsubishi Motors“, jau vienijanti „Honda“ ir „Nissan“ prekės ženklus, praneša „Nikkei Asia“.
Kovo mėnesį „Honda“ ir „Nissan“ paskelbė apie visapusišką bendradarbiavimą, tačiau tuo metu sprendimas dėl „Mitsubishi Motors“ dar nebuvo priimtas, nors „Nissan“ valdo 34,01 % bendrovės akcijų. Pasak „Nikkei Asia“, trys automobilių gamintojai planuoja bendradarbiauti, kad padidintų konkurencingumą „Tesla“ prekės ženklo ir Kinijos automobilių gamintojų sėkmės akivaizdoje.
Pagal pasaulinius pardavimus Japonijoje „Honda“ ir „Nissan“ užima antrą ir trečią vietas (atitinkamai 4,1 mln. ir 3,44 mln. vienetų). Tuo pat metu „Mitsubishi Motors“ praėjusiais finansiniais metais pardavė 810 tūkst. automobilių. Iš viso naujasis aljansas planuoja parduoti apie 8,35 mln. automobilių.
Pranešama, kad bendradarbiaudamos „Honda“, „Nissan“ ir „Mitsubishi“ planuoja standartizuoti savo automobilių programinę įrangą. Programinę įrangą sukurs „Honda“ ir „Nissan“, tačiau ji galės būti naudojama ir „Mitsubishi“ modeliuose. Taip pat planuojama didinti investicijas į elektromobilius ir papildyti viena kitos modelių linijas.
Didžiausia Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“ taip pat kuria aljansus, tačiau su kitomis markėmis – „Daihatsu“, „Suzuki“, „Subaru“, „Mazda“ ir „Hino Motors“. Bendra jų aljanso pardavimų apimtis – apie 16 mln. automobilių.