Automobilių pasaulis stebėjosi, kodėl gigantas investuoja 5 milijardus dolerių į nedidelį startuolį. Dabar atskleistos tokio žingsnio priežastys. „Volkswagen“ ketina dosniai semtis svarbiausios „Rivian“ technologijos.
„Volkswagen“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis. Todėl iš pirmo žvilgsnio šio prekės ženklo bendradarbiavimas su nedideliu startuoliu „Rivian“ galėjo kelti nuostabą. Ypač dėl to, kad vokiečiai nusprendė į bendrą įmonę „Rivian and VW Group Technology LLC“ įnešti milžinišką indėlį. Kalbama apie 5 milijardų dolerių sumą. Vienas iš susitarimo punktų taip pat yra 1 milijardo dolerių paskola „Rivian“, kuri turėtų būti suteikta 2026 metais.
„Volkswagen“ naudos „Rivian“ platformą, jos technologijas ir programinę įrangą
Naujausia informacija leidžia suprasti, kad finansiškai šie planai pradeda atsipirkti. Dalį sumanymų interviu „Yahoo Finance“ atskleidė „Rivian“ programinės įrangos direktorius Wassymas Bensaida. Jis teigė, kad šiuo metu amerikiečių įmonės kuriama modulinė platforma R2 (apimanti techninę įrangą ir programinę įrangą) taps visų naujų „Volkswagen“ elektromobilių pagrindu. Šio bendradarbiavimo istorija prasidės nuo „VW Every1“ modelio.
Planai, susiję su naująja R2 platforma, yra plataus masto. „Rivian“ direktorius atskleidė, kad technologija bus sukurta taip, kad kiekvienas prekės ženklas galėtų išreikšti savo identitetą. Kalbėdamas apie kiekvieną prekės ženklą, jis turėjo omenyje ne tik „Rivian“ ir „Volkswagen“. Į šį sąrašą taip pat patenka „Audi“, „Porsche“, „Lamborghini“, „Škoda“, „Seat“ ir „Cupra“. Tai visos įmonės, priklausančios VAG portfeliui.
„Rivian“ R2 platforma suteiks plačias personalizavimo galimybes
Wassymas Bensaida taip pat atskleidė, kad R2 platforma suteiks išties plačias personalizavimo galimybes. Jos apims ne tik pakabos nustatymus, bet, svarbiausia, vartotojo sąsają, pavaros sistemos galimybes bei kėbulo ir interjero dizainą. Tačiau pati erdvė salone, technologijos ir pavaros architektūra išliks tokios pačios.
Kaip pabrėžia ekspertai, „Volkswagen“ atveju šis žingsnis yra revoliucinis. Pirma, tai rodo didelį pasitikėjimą jauno startuolio galimybėmis. Antra, tai reiškia, kad gana sustabarėjęs prekės ženklas su 100 metų istorija pagaliau nusprendė eiti koja kojon su laiku ir atjauninti savo įvaizdį. Trečia, šis pokytis pagaliau gali reikšti ir geresnę programinę įrangą „Volkswagen“ automobiliams – prekės ženklui, kuris pastarąjį dešimtmetį turėjo daugiausiai problemų būtent su elektronikos valdymu.
Šaltinis: moto.pl
Parašyti komentarą