Susidėvėjusios automobilio padangos gali pridaryti įvairios žalos – nuo pakabos iki stabdžių sistemos pažeidžiamumo.
„Pavyzdžiui, nusidėvėjimas protektoriaus kraštuose gali rodyti netinkamą posvyrio reguliavimą, žemą padangų slėgį, pakabos ar vairo mechanizmo problemas ir dažną važiavimą per didele apkrova. Nusidėvėjimas viduryje paprastai rodo aukštą padangų slėgį”, – aiškina ekspertai.
Ekspertai pažymi, kad laipsniškas padangų nusidėvėjimas dažniausiai atsiranda dėl disbalanso arba sugedusių amortizatorių. Priešlaikinis padangų nusidėvėjimas gali rodyti pakabos, amortizatorių, vairo mechanizmo, stabdžių sistemos arba netinkamo ratų suvedimo problemas. Tai ypač aktualu automobiliams, kurie dažnai važiuoja dideliu greičiu.
Ekspertai įspėja, kad padangų protektorius gali būti pažeistas arba atsilupti dėl per didelės apkrovos, nepakankamo slėgio padangose arba agresyvaus vairavimo stiliaus.
Padangų nusidėvėjimas ne visada reiškia, kad automobilis yra sugedęs, tačiau tai yra ženklas, kad reikia jį diagnozuoti. Norint išsiaiškinti tikslią nusidėvėjimo priežastį ir nustatyti galimas problemas, verta kreiptis į servisą ir atlikti patikrą.
Parašyti komentarą