Kiek žmonių, tiek ir nuomonių, tačiau kai kuriais klausimais geriau pasitikėti ekspertais. Todėl šiandien panagrinėsime gana įdomią temą apie tai, kaip kokybiškai prižiūrėti savo automobilį. Vieni vairuotojai mano, kad keičiant padangas varžtus būtina sutepti, o kiti teigia, kad tai neigiamai veikia detales, todėl atsisako šios procedūros.
Kas teisus? Svarbiausia priveržiant naudoti profesionalų dinamometrinį raktą, kuris nurodo, kad lengvuosiuose automobiliuose varžtus reikia priveržti iki 110 Nm.
Kai kurie vairuotojai sutepa dalis, kad išvengtų korozijos. Tačiau nedaugelis žino, kad visi šiuolaikiniai ratų varžtai ir veržlės yra padengti antikorozine danga. Todėl gamintojai nerekomenduoja tepti ratų varžtų ir veržlių. Priežastis ta, kad dėl tepimo važiuojant gali atsilaisvinti rato tvirtinimo detalės. Todėl ratų tvirtinimo detalių sriegiai turi būti sausi ir švarūs.
Nesamone, kai nesutepi tinkamu tam reikalui tinkamu tepalu, tai po pusmečio kartais tenka išgrežineti varžtus nes nebeatsisuka, sutepi tepalu su variu , užsuku su kalančiu 520 n/m suktuku ir kai reikia su juo ir atsuku ratus. jokiu bedu nera buve. kai netepdavau tai teko kankintis 3 kart kol nugrežiau varžtus, nes nebeatsisuko .
Neatsisuko, ar nepajėgei atsukti?