Elektromobilių gamintoja „Nio“ svarsto galimybę įsigyti Belgijoje esančią „Audi“ gamyklą, įgyvendindama savo strategiją, kuria siekiama sukurti vietinę gamybą Europoje ir išvengti Europos muitų importuojamiems Kinijos elektromobiliams.
Vietos žiniasklaida, remdamasi patikimais šaltiniais, pranešė, kad Šanchajuje įsikūrusios elektrinių transporto priemonių gamintojos delegacija neseniai apsilankė gamykloje ir rengia konkursinį pasiūlymą, kurį iki kito pirmadienio, rugsėjo 23 d., pateiks „Volkswagen“ grupei.
Europoje Williamo Lee vadovaujama bendrovė turi surinkimo gamyklą, skirtą baterijų keitimo stotims. Paruoštos stotys siunčiamos į penkias „Nio“ rinkas visame žemyne.
Į pietvakarius nuo Briuselio esančioje gamykloje šiuo metu dirba 2 910 darbuotojų, o profsąjungos per artimiausius mėnesius tikisi dviejų didelių atleidimų, nes „Volkswagen“ grupė nusprendė sustabdyti gamybą dėl „mažos visureigio Q8 e-tron paklausos, didelių sąnaudų ir logistikos iššūkių“.
Tikimasi, kad kitą mėnesį bus panaikinta apie 1 500 darbo vietų, o 2025 m. gegužę – dar 1 100 darbo vietų. Anksčiau šį mėnesį gamyklos vadovybė per darbuotojų susirinkimą patvirtino, kad nei „Audi“, nei joks kitas „Volkswagen Group“ prekės ženklas neužsakys naujo modelio surinkimo gamykloje.
Šios savaitės pradžioje „Nio“ pradėjo tiekti į Europą savo pavyzdinį visureigį EL8. Kitais metais „Nio“ pristatys savo antrąjį subbrendą. Šis prekės ženklas, pavadintas „Firefly“, skirtas pigesniam rinkos segmentui nei „Onvo“ sub-ženklas, kuris orientuotas į mažesnius automobilius.