Automobilių pasaulyje yra vardų, kurie tapę legendomis. „Toyota Land Cruiser“ – vienas iš jų. Tai – patikimumo, pravažumo ir brutalios jėgos sinonimas. Todėl žinia, kad šis bekelės karalius gavo hibridinę pavarą, daugeliui puristų nuskambėjo kaip erezija. Tačiau „Toyota“ inžinieriai paruošė siurprizą, kuris užčiaups visus kritikus: naujasis „Land Cruiser Hybrid“ yra ne tik „žalesnis“, bet ir pats galingiausias serijinis „Land Cruiser“ per visą 300-osios serijos istoriją.
Galia, kurios nesitikėjote: kas slypi po kapotu?
Pamirškite viską, ką manėte apie hibridus. „Toyota“ į šį visureigį sumontavo ne kompromisą, o tikrą jėgainę. Naujojo „Land Cruiser“ širdis – 3,5 litro V6 benzininis variklis su dviguba turbina, veikiantis išvien su elektros motoru. Bendras rezultatas tiesiog gniaužia kvapą: 457 arklio galios ir net 790 Nm sukimo momentas.
Tai gerokai daugiau nei dabartinis 3,3 litro dyzelinis variklis. Anot „Toyota“ atstovų, šis agregatas buvo specialiai kurtas ir išbandytas pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis visame pasaulyje, siekiant užtikrinti legendinį patikimumą. Tačiau svarbiausia – hibridinė sistema sukurta ne tik galiai, bet ir bekelei. Elektros variklis užtikrina momentinį ir itin sklandų akceleratoriaus atsaką net ir sudėtingiausiose situacijose, pavyzdžiui, lėtai ropojant per akmenis ar įveikiant stačias įkalnes.
Bekelės karalius su technologijų įdaru
Nors pavara ir nauja, „Land Cruiser“ DNR išliko nepakitusi. Visureigis išlaikė savo firminę nuolatinę keturių varančiųjų ratų sistemą ir gavo naują 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę, kuri užtikrina sklandų ir efektyvų pavarų perjungimą bet kokiomis sąlygomis.
Tačiau „Toyota“ aiškiai nusprendė įrodyti, kad brutalus pravažumas gali derėti su moderniausiomis technologijomis. Vairuotojus pasitinka 12,3 colių multimedijos ekranas ir naujausias saugumo paketas „Toyota Safety Sense 3.0“. Ši sistema apima išmaniąsias funkcijas, tokias kaip susidūrimo prevencijos sistema, juostos palaikymo asistentas ir adaptyvi greičio palaikymo sistema. O komfortą užtikrina tokie privalumai kaip elektrinis kondicionierius, išmanusis hibridinės baterijos aušinimas ir keturių zonų klimato kontrolė.
Kaina ir prieinamumas: svajonė, kuri kainuoja
„Toyota“ neslepia, kad šis modelis skirtas ne kiekvienam. Nors pilnos techninės charakteristikos Europai bus atskleistos vėliau (pardavimai Australijoje planuojami 2026 m. pradžioje), Jungtiniuose Arabų Emyratuose automobilis jau parduodamas.
Ir kainos aiškiai parodo jo statusą. VXR komplektacijos kaina prasideda nuo 106 200 JAV dolerių (apie 98 000 eurų), o sportiškesnės GR-Sport versijos – nuo 111 600 dolerių (apie 103 000 eurų).
Naujasis „Land Cruiser Hybrid“ yra drąsus ir bekompromisis „Toyota“ pareiškimas. Tai smūgis stereotipui, kad hibridas yra tik ekonomiškas miesto automobiliukas. „Toyota“ sukūrė monstrą, kuris yra galingesnis, technologiškai pažangesnis ir prabangesnis už savo pirmtakus, bet tuo pačiu išlaikė legendinį pravažumą. Tai – naujas etalonas prabangių bekelės visureigių segmente, įrodantis, kad ateitis priklauso ne kompromisams, o galiai, suderintai su protu.
Parašyti komentarą