Automobilio pasirinkimas yra svarbus sprendimas, kurį priimant reikia atsižvelgti į tokius veiksnius kaip patikimumas ir eksploatavimo išlaidos. Kas geriau supras tikruosius automobilio trūkumus nei patyręs automobilių mechanikas? Automobilių remonto ekspertas Erikas pasidalijo savo nuomone, kurių automobilių jis niekada nepirktų sau.
Tesla
Didelės remonto išlaidos ir problemos, susijusios su akumuliatoriaus ir variklio keitimu. Tesla elektromobiliams reikalinga specializuota techninė priežiūra, todėl jų eksploatacija yra brangi.
Nauji pikapai („Ford“, „Dodge“, „Chevy“, „Nissan“, „Toyota“)
Per brangūs ir greitai nuvertėjantys. Pikapai brangūs ne tik juos įsigyjant, bet ir greitai nuvertėja perparduodant.
Fiat 500
Dažni gedimai ir brangus remontas. Kompaktiškam automobiliui dažnai reikia remonto, o tai didina savininko išlaidas.
Ford Fiesta
Problemos su „PowerShift“ pavarų dėže, dėl kurios kyla daug skundų dėl gedimų. Šis modelis turi blogą reputaciją dėl dažnų techninių gedimų.
Nissan (kai kurie modeliai)
Problemos su CVT pavarų dėže, kuri dažnai genda ir reikalauja brangaus remonto. Patikimumo stoka mažina šių automobilių patrauklumą.
Jeep Grand Cherokee
Mažas patikimumas ir didelės atsarginių dalių kainos. Nepaisant populiarumo, šis modelis turi ilgą techninių problemų istoriją.
Žmogus pasidalino ko nepirku is to ka zino. Jei kazko apie kazka nepasake, vadinasi arba jie geresni, arba neturi info.
Kur Subaru dyzel, Jaguar???
Čia toks meistras, kaip aš kunigas
CVT pavarų dėže poblemų nekelia jei tepalus ir filtrus keiti
Aš jau virš 300 000 km nuvažiavau su XTRAIL jokių problemų neturiu
Perbrangus ir greitai nuverteja prie ko cia meistrui?
Snfkek is technines puses kuyios dsznisusisi genda
Tegul isipagirioja anas vokiečių gerbejas
Vienas kitas modelis iš toyota gal ir yra, bet tik su ta pusiau automatine robotizuota greičių dėže, bet ne visi. Visa kita su toyota nepasakokit, liuks. Na, dar garso izoliacija. Pas vokiečius taip pat yra variklių gama, kurie drožiant nelaiko. Nes pas mus sugeba tik drožti, o automobilio aptarnavimui nenori skirti. Kas liečia puvimą: Nissan, Mitshubisi, Subaru pasižymi. Bet kaip auto, neblogi. Prižiūrėk ir laikys. Vokiečiai taip pat pūna, paimkit tą golfą, neprižiūrimi supus akyse. O dažniausiai visos daugiau mažiau pūna muštos po avarijų ir uždrožtos, nes lietuvis dažniausiai galutinis vartotojas. Apie naujas iš salono, nebejuokinkit, kaip čia, kad buvau dalių toyota salone ir pasakė paklausus kiek naujų rav4 nupirko. Juokėsi, per pusė metų vos 1 Pabaltijyje, prisitempia iš Europos ar JAV daužtų ir ale tipo įpirko iš salono. Žmogus net nusistebėjo, kad visiškai naujo iš salono užsimaniau.
Užsakytas vokiečių automobilių gamintojų straipsnis, nes jų pirkimas ženkliai sumažėjęs. Japoniški automobiliai buvo,yra ir bus vieni patikimiausių.
😀
Kuo daugiau pagalbinių sistemų automobilyje, tuo daugiau problemų. Tai kuo mažesnės komplektacijos auto tuo jis patikimesnis ;D
gal panašiai tik iš lempos beveik nes tojota visam pasaulyje populiariausia ir patikimiausia kaip ir honda
Kad, apie Tojota cia beveik nekalbama. Tik Nissanai pakritikuoti. O nereikia stebetis – problemu pasitaiko daugelyje masinu, nes vienas ar kitas modelis daznai del kokiu tai problemu atsaukiami
Nissan Almera Tino 435 tūkst. km važiuoja puikiausiai.Reikia laiku keisti alyvą, tame tarpe mechan. greičių dėžės, žvakes,generatoriaus dirželius, valyti oro srauto matuoklę.Grandinė nebarška
Dumblus pasakoja ekspertas is Šiaulių. Dėl visu problemu kaltos tarpines tarp vairo ir sedynes,o ne gamintojo sukurtas automobilis
Turbut vairuotojas kaltas ir del gamykliniu broku, del kuriu automobiliai buna atsaukiami 😀 kaip pavyzdi galiu pateikt tarkim toyota yaris apie 2010 metu su pusiau automatu, tragedija, o ne dezes, ondar atsauke si automobili del oro pagalviu, nes paaiskejo, kad per kazkiek metu suketeja tam tikra plastmase ir isovus oro pagalviai jos skeveldros sudrasko tau veida, pasiseka, geriausiu atveju pasiseka, jei visai neapanki po to…
Nusisneki konkreciai…