„Nissan“ yra populiarus automobilių prekės ženklas, garsėjantis savo patikimumu ir ilgaamžiškumu. Tačiau, kaip ir bet kuris kitas prekės ženklas, „Nissan“ automobiliai turi silpnų vietų. Patyręs mechanikas Vilius iš Vilniaus (įmonė kurioje dirba mechanikas redakcijai žinoma) daugelį metų taisęs „Nissan“ modelius, pasidalijo savo pastebėjimais apie problemiškiausią šių automobilių dalį.
Variatorius – „Nissan“ savininkų galvos skausmas
Pasak mechaniko, dažniausiai pasitaikanti „Nissan“ automobilių problema yra kintamoji pavarų dėžė (CVT). Nors CVT užtikrina sklandų pavarų perjungimą ir geresnes degalų sąnaudas, jos taip pat dažniau genda nei tradicinės automatinės pavarų dėžės ar DSG / DCT.
Kodėl sugenda CVT pavarų dėžė?
- Perkaitimas. CVT yra labai jautri perkaitimui, ypač važiuojant sudėtingomis sąlygomis, pavyzdžiui, esant karštam orui arba ilgai kylant į kalnus. Perkaitimas gali pažeisti CVT diržą arba kūgius, kuriuos reikės remontuoti arba keisti. Remonto kaina prasideda nuo 800 eurų.
- Netinkamas veikimas. Reikia reguliariai atlikti techninę priežiūrą ir keisti specialią alyvą. Šių procedūrų nepaisymas gali gerokai sutrumpinti CVT tarnavimo laiką.
- Agresyvus vairavimo stilius. Staigus įsibėgėjimas ir stabdymas papildomai apkrauna CVT, todėl ji gali susidėvėti anksčiau laiko.
Kintamoji pavarų dėžė yra daugelio „Nissan“ automobilių „silpnoji vieta“. Tačiau tinkamai prižiūrint ir atsargiai eksploatuojant, CVT gali tarnauti ilgai. Jei ketinate įsigyti „Nissan“ automobilį su CVT pavarų dėže, nepamirškite šių patarimų, kad ateityje išvengtumėte nemalonių staigmenų.