Pateikiame informaciją, į ką reikia atkreipti dėmesį perkant naudotą automobilį. Patarimais vairuotojams pasidalino automobilių meistras Edvinas iš Šiaulių.
Kėbulas
Norėdami patikrinti, ar automobilis buvo daužtas, apžiūrėkite jį atkreipdami dėmesį į tarpus tarp kėbulo dalių, elementų simetriją.
Automobilio danga. Dažų storis tikrinamas dažų storio matuokliu. Ši procedūra padės ne tik suprasti, ar kėbulas buvo dažytas ir remontuotas, bet ir parodys detalės paruošimo kokybę prieš remontą. Jei detalė buvo dažoma nauja ir pagal remonto medžiagų gamintojų rekomenduojamą technologiją, nustatyti, ar ji buvo dažyta, vien tik su dažų storio matuokliu neįmanoma. Kokybiškas dažymas atitinka gamyklines normas, ir nieko kritiško tokioje detalėje nėra.
Rida
Kai kurie automobilių savininkai turi techninės apžiūros kortelę, kurioje surašyti visi automobilio duomenys. Tačiau duomenys joje ne visada atitinka tikrovę. Įvertinti automobilio ridą su 100 000 kilometrų paklaida galima pagal netiesioginius požymius: įspaustas, nutrūkusiais sėdynes, durelių rankenas, pavarų perjungimo svirtį, vairą. Pirkimui geriausia svarstyti automobilį, kurio rida neviršija 300 000 kilometrų.
Savininkų skaičius registracijos liudijime
Nereikėtų „nurašyti“ automobilio, kuris turėjo penkis ar daugiau savininkų. Jei automobilis buvo laikomas garaže, o pardavimas vyko, pavyzdžiui, nuo žmonos vyrui, tai nieko nereiškia. Viskas priklauso nuo konkretaus automobilio. Pasitaiko automobilių su dideliu savininkų skaičiumi, bet idealios techninės būklės. Norint daryti išvadas, reikia gilintis į valdymo trukmę ir savininko pasikeitimo priežastis.
Automobilio širdis
„Mirštantį“ variklį galima nustatyti pagal išmetamąsias dujas užvedant šaltą variklį ir pagal melsvus dūmus didinant apsukas („pergazuojant“), taip pat pagal aštrų degančios alyvos kvapą išmetamosiose dujose ir pašalinį triukšmą veikiant varikliui.
Parašyti komentarą