Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Mercedes” pirmą kartą išbandė 4 lygio autopilotą
Automobiliai / Transporto priemonės

„Mercedes” pirmą kartą išbandė 4 lygio autopilotą

Mercedes-Benz 4 lygio autopilotas
Dalintis

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes” tapo pirmuoju automobilių gamintoju, pradėjusiu 4 lygio autonominio vairavimo sistemos bandymus.

Bendrovė „Mercedes-Benz” gavo leidimą pradėti 4 lygio autonominio vairavimo sistemų bandymus greitkeliuose ir miesto keliuose Pekine (Kinija), o tai, bendrovės teigimu, yra pirmieji bandymai, kuriuos atlieka bet kuris tarptautinis automobilių gamintojas.

Vokietijos prekės ženklas patvirtino bandymus savo „Weibo” paskyroje. Bandymų režime naudojami specialūs S klasės modeliai, kuriuose įrengtas visas jutiklių rinkinys, tarp kurių, kaip matyti iš nuotraukos, yra keli LiDAR, įrengti ant stogo išlenkto įrenginio viduje.

Mercedes-Benz 4 lygio autopilotas 2

Mercedes-Benz” teigia, kad 4 lygio sistema bandoma įvairiais scenarijais, įskaitant parkavimą, važiavimą atbuline eiga, navigaciją žiedinėse sankryžose ir kairiojo posūkio manevrą nevaldomame eisme. Prototipuose taip pat įrengta atsarginio važiavimo sistema, kad būtų padidintas jų saugumas, ir jie gali sulėtinti greitį bei važiuoti viena eismo juosta prie rinkliavos postų.

Kaip 4 lygio sistema, „Mercedes” įrenginys gali ilgą laiką veikti be žmogaus priežiūros. Šiuo metu panašią technologiją bando „Waymo” ir „Baidu”.

Pastaraisiais metais Vokietijos bendrovė nuolat bando ir kuria naujas ir inovatyvias autonominio vairavimo sistemas. 2022 m. pabaigoje bendrovė gavo leidimą įdiegti 4 lygio automatizuotą automobilių stovėjimą viename Štutgarto oro uosto garaže. Praėjusiais metais automobilių gamintoja klientams Jungtinėse Valstijose pristatė 3 lygio „Drive Pilot” sistemą, kuri buvo pirmoji tokio pobūdžio sistema šalyje, įdiegta standartinėje serijinėje transporto priemonėje, patvirtintoje naudoti viešuosiuose keliuose. Nuo mažesnių „Mercedes” autonominio vairavimo sistemų „Drive Pilot” skiriasi ir tuo, kad joje naudojamas LiDAR.

Mercedes-Benz 4 lygio autopilotas 3

Įdomu tai, kad, nors Kinijoje vis dar bandomos 4 lygio sistemos, šioje šalyje visuomenei leidžiama naudoti tik 2 lygio sistemas. Vis dėlto, daugėjant automobilių gamintojų ir technologijų bendrovių, kuriančių naujas sistemas, reguliavimo institucijoms gali tekti imtis pokyčių.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...

Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...

Automobilio navigacija

Navigacijai su GPS atėjo galas. Vairuotojai privalo grįžti prie popierinių žemėlapių

Ar įsivaizduoji, kad viduryje kelionės tavo navigacija rodo, jog važiuoji per Kuršių...

Dreba automobilio vairas

Automobilis dreba važiuojant? Patikrinkite šiuos elementus

Vibracijos, jaučiamos važiuojant automobiliu, gali signalizuoti tiek apie nedidelius netikslumus, tiek apie...