Čekijos automobilių gamintojas oficialiai pristatė naująjį elektrinį krosoverį „Elroq“. Naujasis modelis bendrovės modelių gamoje yra pirmasis atnaujintos „Modern Solid“ dizaino kalbos atstovas.
Naujasis modelis, sukurtas ant MEB platformos, dabartinėje automobilių gamintojo modelių gamoje užims tarpinę padėtį tarp „Enyaq“ ir būsimo kompaktiško krosoverio, pavadinto „Epiq“. Naujasis „Elroq“ pasižymi nauju priekinės dalies dizainu su padalyta LED optika ir originaliomis grotelėmis.
Aukštesniuose įrangos lygiuose įrengta LED Matrix optika su 36 atskirais šviesos segmentais. Be to, „Tech-Deck“ veidas taip pat turi „Škoda“ pavadinimą virš grotelių ir subtilų įmontuotą radarą.
Galinės dalies dizainas atrodo gana savitas ir išraiškingas. Krosoveris turi spoilerį ir difuzorių, kurie suteikia jam agresyvią, sportišką išvaizdą, taip pat plonus LED žibintus ir dvimatį „Škoda“ logotipą. Elroq bagažinės talpa – 470 litrų, o nulenkus antrosios eilės sėdynių atlošus – 1580 litrų.
Prekės ženklo „Simply Clever“ filosofija pasireiškia tokiomis mažomis detalėmis kaip reguliuojama bagažinės lentyna ir atskiras skyrius įkrovimo laidui laikyti. Be 13 colių informacinės ir pramogų sistemos ekrano su nauja vartotojo sąsaja, salone taip pat įrengtos atskiros daiktadėžės nišos. Anksčiau „Škoda“ teigė, kad „Elroq“ interjere naudojami „Recytitan“ ir „Technofil“ audiniai yra pagaminti iš perdirbtų medžiagų.
Pirkėjai gali rinktis iš 4 interjero apdailos lygių: Studio, Loft, Lodge ir Suite. Recytitan audinys naudojamas „Loft“ salono durų panelėse, sėdynių užvalkaluose, prietaisų skydelyje, porankio atramoje ir kelių pagalvėlėje.
Bendrovė teigia, kad 78 % šios medžiagos sudaro perdirbtas PET, gautas iš plastikinių gėrimų butelių, dar 6 % šio siūlo sudaro mechaniškai perdirbti pluoštai iš senų drabužių ir tik likusieji 16 % audinio yra iš naujo PET.
Naująjį „Škoda Elroq“ galima rinktis iš 4 skirtingų jėgos agregatų versijų. Bazinė „Elroq 50“ versija turi 55 kWh bateriją ir 170 AG elektros variklį ant galinės ašies. Elroq 60 turi 63 kWh bateriją ir 204 AG elektros variklį, o flagmanas Elroq 85 – 82 kWh bateriją ir 285 AG elektros variklį.
Taip pat yra aukščiausios klasės „Elroq 85x“ variantas, kurio baterijos talpa panaši, tačiau jis turi visų varančiųjų ratų pavarą ir 300 arklio galių, todėl elektrinis krosoveris 100 km/h pasiekia per 6,5 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki 180 km/val.
Tuo pat metu galingiausios elektromobilio versijos nuotolis turėtų siekti iki 560 km, o galimybė gauti iki 175 kW galios įkrovą leidžia „Elroq“ akumuliatorių įkrauti nuo 10 iki 80 % vos per 25 minutes. Škoda taip pat teigia, kad kitų versijų nuvažiuojamas atstumas yra daugiau kaip 400 km (Elroq 60) arba daugiau kaip 370 km (Elroq 50), o įkrovimo galia – atitinkamai 165 kW ir 145 kW.
Žinoma, kaip ir tikėtasi, naujajame modelyje įdiegtos visos naujausios papildomos ir aktyviosios saugos sistemos. Visų pirma modelis gali pasigirti galimybe naudoti debesies duomenis siekiant pagerinti pagalbos kelyje sistemos „Travel Assist“ funkcionalumą, taip pat nuotolinio arba iš anksto užprogramuoto automatinio parkavimo funkcija.
Ši funkcija leidžia vairuotojui „išmokyti“ automobilį pastatyti automobilį penkiose vietose, kurių atstumas neviršija 50 metrų. Krosoveris galės visiškai automatiškai ir net nuotoliniu būdu atlikti manevrus šiuo maršrutu naudodamasis „MyŠkoda“ programėle, orientuodamasis erdvėje pagal kamerų ir radarų informaciją.
Naująjį „Škoda Elroq“ Europoje jau galima užsisakyti oficialiose atstovybėse. Numatoma elektrinio krosoverio kaina prasidės nuo 33 000 tūkst. eurų.