Subaru pristatė naują hibridinę sistemą, kuri žada sukelti revoliuciją krosoverių pasaulyje. Pirmasis automobilis, kuriame bus įdiegta ši naujoviška technologija, bus atnaujintas „Subaru Crosstrek“. Dėl naujosios hibridinės sąrangos jis galės nuvažiuoti iki 1000 km vienu baku, o tai pagal nuvažiuojamą atstumą prilygsta dyzeliniams automobiliams.
Naujasis hibridas: ekonomiškesnis ir galingesnis
Naujosios hibridinės sistemos pagrindas – 2,5 l variklis, išvystantis 160 AG ir 209 Nm sukimo momentą. Jam talkina du elektros varikliai: vienas veikia kaip generatorius, o kitas – kaip traukos variklis, išvystantis 119,6 AG ir 270 Nm sukimo momentą. Elektros variklius maitina 1,1 kWh ličio jonų akumuliatorius.
Tai visiškai nauja hibridinė sistema – automobilis gali būti varomas ir vidaus degimo varikliu, ir elektros varikliu. Elektros traukos variklis sumontuotas tame pačiame korpuse kaip ir priekinis diferencialas bei elektroniniu būdu valdoma sankaba.
Didesnis nuvažiuojamas atstumas
Perkėlus galios valdymo bloką iš po bagažinės grindimis į variklio skyrių, inžinieriams pavyko padidinti degalų bako talpą iki 63 litrų. Dėl to ir 20 proc. didesnio degalų naudojimo efektyvumo vienu degalų baku nuvažiuojama iki 1 000 km.
Palyginimas su ankstesne sistema
Ankstesnėje „Crosstrek“ hibridinėje sistemoje, žinomoje kaip „e-Boxer“, 2,0 l darbinio tūrio variklis (145 AG, 188 Nm) buvo derinamas su 14 AG ir 65 Nm sukimo momento elektros varikliu. Naujoji hibridinė sistema yra gerokai galingesnė ir ekonomiškesnė.
Galimybė įsigyti
Atnaujinto „Subaru Crosstrek“ su naująja hibridine sistema pardavimai prasidės 2024 m. gruodį, tačiau kol kas tik Japonijoje. Informacija apie modelio prieinamumą kitose rinkose bus pateikta vėliau. Neabejojama, kad šį modelį galėsime įsigyti ir Europoje.
Na ir kas čia naujo,nieko jis daug nenuvažiuja,aš su jeep daugiau nuvaziuoju 1600km