Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Po beveik 100 metų „Citroen” palieka Australiją
Automobiliai / Transporto priemonės

Po beveik 100 metų „Citroen” palieka Australiją

Citroen Australia nebeliks
Dalintis

Citroen patvirtino, kad iki 2024 m. lapkričio 1 d. Australijoje nebeužsakinės naujų modelių ir taip užbaigs ilgiausią šios automobilių markės gyvavimą šalyje. Pasitraukimo priežastis – maža „Citroen“ modelių paklausa, per pastaruosius penkerius metus kasmet parduodant apie 200 vienetų.

Australijos rinkoje „Citroen“ veikia nuo 1923 m., o iki šiol vietinę modelių gamą sudarė ankstesnės kartos C3, C4 krosoveris, C5 Aircross ir C5 X krosoveris. Australijos pirkėjai dar turės sulaukti naujos kartos C3 ir C3 Aircross modelių.

Metiniai „Citroen“ pardavimai Australijoje nuo didžiausio 3 803 vnt. kiekio 2007 m. sumažėjo iki 175 vnt. 2021 m. ir nuo to laiko nerodo jokių atsigavimo ženklų.

Pirmąjį 2024 m. pusmetį bendrovė užregistravo tik 87 automobilius. Kaip pranešė vietos leidinys „CarExpert“, „Citroen“ pralaimi tokioms nišinėms markėms kaip „Maserati“ (200), „Ferrari“ (113), „Lotus“ (102), „Bentley“ (102) ir „Aston Martin“ (86). Tiesą sakant, tik „McLaren“ (41) ir „Rolls-Royce“ (26) per pirmąjį 2024 m. pusmetį Australijos reitinge pardavė mažiau vienetų nei prancūzų pagrindinė markė.

Citroen C4 2024 dyzelinas

Vietinis platintojas „Inchcape Australia“ paskelbė, kad visiems „Citroen“ užsakymams 35 esamuose serviso centruose teiks penkerių metų garantiją be ridos limito su ribota kaina.

Davidas Owenas, „Citroen Australia“ generalinis direktorius, pareiškime teigė:

„Nors pripažįstame ir džiaugiamės turtinga „Citroen“ istorija Australijos rinkoje, privalome žvelgti į ateitį ir atsižvelgti į greitą, dinamišką ir konkurencingą pramonės ir vietinės rinkos pobūdį bei kintančius vartotojų poreikius.“

Generalinis direktorius taip pat pridūrė, kad sprendimas nutraukti prekybą naujais automobiliais „nebuvo priimtas lengvai – jis buvo priimtas atidžiai apsvarsčius mūsų šalyje esamą ir būsimą produktą, atsižvelgiant į vietos rinką ir naujų klientų reikalavimus.

Skaitant tarp eilučių, „Citroen“ biudžetinis pobūdis „Stellantis“ grupėje ir atnaujintas dėmesys kompaktiniams automobiliams, o ne didesniems, aukščiausios klasės automobiliams, buvo pripažintas netinkamu vietos rinkai.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Sprogusi oro pagalvė

„Citroën“ atšaukia 441 000 automobilių – sugedusios oro pagalvės gali sprogti

„Citroën“ atšaukia 441 000 „C3“ ir „DS3“ modelių dėl defektinių „Takata“ oro...

Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...

Android Auto 14.6

„Android Auto 14.6: „Google“ platina naują naujinimą per „Play Store“

„Google“ toliau tobulina „Android Auto“ ir pristato 14.6 versiją mūsų automobilių ekranams....

Kia PHEV hibridas / Erman Gunes / Shutterstock.com

ES nori „nunužudyti“ hibridus. Pramonė piktinasi po ES sprendimo dėl „Utility Factor“

Europos Sąjunga planuoja keisti reglamentavimą, susijusį su įkraunamaisiais hibridais (PHEV), o tai,...