Beveik dešimtmetį skaičiuojantis aukščiausios klasės „Volvo XC90“ visureigis buvo atnaujintas. Pasirodžius elektriniam „Volvo EX90“ ir gamintojui pažadėjus visiškai pereiti prie elektromobilių, atrodė, kad tęsti XC90 nėra prasmės. Tačiau, matyt, tas laikas dar neatėjo. Todėl „Volvo“ nusprendė dar kartą atnaujinti savo flagmaną – visureigį XC90. Žinoma, įkraunamo ir lengvojo hibrido pavidalu.
Priekinėje dalyje įrengti ploni matriciniai LED žibintai. Kapotas, sparnai ir oro įsiurbimo angos pritaikytos prie „dabartinės dizaino kalbos”. Į akis krinta dryžuotos radiatoriaus grotelės. Galiniai žibintai dabar tamsesni.
Išorės atnaujinimą „Volvo“ užbaigia naujo dizaino ratlankiais ir nauja spalva: „Mulberry Red“.
Interjeras
Volvo skiria šiek tiek daugiau dėmesio interjerui, nes ypač informacijos ir pramogų sistema atrodo šiek tiek pasenusi. Dabar yra naujas centrinis, laisvai stovintis 11,2 colio jutiklinis ekranas (ankstesniame modelyje – 9 colių) su naujausia „Volvo“ valdymo sąsaja, kuri jau atlieka savo darbą EX90 ir EX30 modeliuose. Be to, norint pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas, tereikia kelių žingsnių.
Taip pat siūlomas pertvarkytas centrinis tunelis su 2+1 puodelių laikikliu, belaidė išmaniojo telefono įkrovimo stotelė, atnaujintas prietaisų skydelis, ventiliacijos angos ir naujos sėdynių užvalkalų medžiagos. Kaip ir EX30 modelyje, „Volvo“ daug dėmesio skiria tvarumui, naudodama „Nordico“ organines medžiagas.
Po variklio dangčiu
Tačiau „Volvo“ taip pat dėjo technines pastangas, kad visureigis taptų šiek tiek dinamiškesnis. Lengvieji hibridiniai variantai B5 ir B6 dar labiau padidino savo efektyvumą dėl naujo MP Miller degimo proceso. Priekinėje ašyje taip pat sumontuota dvigubų svirčių pakaba.
Naujoji integruota galinės ašies traukė skirta užtikrinti didesnį stabilumą ir trauką velkant priekabą. Standartinėje važiuoklėje dabar yra dažnio selektyvinio slopinimo (FSD) sistema, užtikrinanti didesnį vairavimo komfortą. Ir vėlgi, dėl patobulintos triukšmo izoliacijos ji turėtų būti tylesnė, o tai reiškia – patogesnė.
Preliminari mažiausia „Volvo XC90“ kaina – 74 800 Eur. Šis modelis siūlomas 5,6 arba 7 vietų. Taip pat galima rinktis tris jėgaines.
Galingiausia – T8 įkraunama (plugin hybrid) versija (310+145 AG, įsibėgėjimas iki 100 km/val. – per 5,4 sekundės). Ji vien elektra pagal WLTP technologiją gali nuvažiuoti iki 70 km. Paprastesnės – B5 ir B6 versijos su „mild hybrid“ (švelniojo hibrido) sistema, kuri padeda sutaupyti iki 15 proc. degalų. B5 (AWD, mild hybrid) išvysto 250 AG, įsibėgėja iki 100 km/val. per 7,7 sekundės. B6 versija – 300 AG, 6,7 sekundės.
Parašyti komentarą