Porsche Taycan, identiškas prieš tai buvusiam Audi e-tron, gali turėti tikrai opią problemą. Nuo 2019 m. spalio mėn. iki 2024 m. vasario mėn. pagaminti modeliai („Porsche ARB6“ ir „Porsche ARB7“ versijos) turi sugedusių ličio jonų elementų. Juos naudojant pasireiškia elektrodų bangavimas. Tai gali sukelti … gaisrą. Scenarijus yra potencialiai pavojingas. Todėl Vokietijos prekės ženklas ėmėsi veiksmų.
Porsche Taycan gaus naują programinę įrangą
Porsche teigia, kad transporto priemonių valdymo programinė įranga turėtų būti pakeista. Kad joje būtų saugiklis, stebintis akumuliatoriaus būklę. Kai programinė įranga padarys išvadą, kad yra užsidegimo rizika, ji įspės vairuotoją. Kad jis turėtų laiko sureaguoti ir galbūt saugiai palikti automobilio saloną.
Šiuo metu problema iš tikrųjų yra viena. Apie šį reikalą žinoma jau seniai. Tačiau iki šiol vokiečiams nepavyko sukurti tinkamos programos. Kaip praneša Elektrowóz, todėl jie nusprendė imtis kitų veiksmų. Neabejotinai mažiau palankius savininkams. Mat „Porsche“ vokiečių „Taycan“ savininkams siunčia laiškus, kuriuose informuoja apie du dalykus. Iš tikrųjų ji perduoda jiems du įsakymus.
„Taycan“ kas du mėnesius reikia atlikti techninę priežiūrą. Įkrauti tik iki 80 proc.
Pirma, naujoji programinė įranga pasirodys ne anksčiau kaip 2025 m. antroje pusėje. Tai reiškia kelis mėnesius laukimo. Todėl „Porsche“ rekomenduoja „Taycan“ savininkams reguliariai lankytis autorizuotame servise ir tikrinti akumuliatoriaus būklę. Reguliariai, t. y. vidutiniškai kas 2 mėnesius. Antra, vairuotojai neturėtų įkrauti automobilio akumuliatoriaus daugiau nei 80 proc. talpos. Taip esą siekiama sumažinti akumuliatoriaus gedimo riziką.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą