Atnaujinta “Škoda Octavia 2024” Europos rinkoje pasirodė dar kovo mėnesį. Tačiau gamintojas ne iš karto paviešino visas čekiško automobilio modifikacijas. Be to, po automobilio pristatymo jo kainos buvo ne kartą peržiūrėtos.
Neseniai buvo išslaptinta naujosios “Octavia RS” kaina Europoje. Šios versijos liftbackas kainuoja 45 000 eurų, o universalas – 45 700 eurų. Šios versijos automobilis siūlomas su vienu turbininiu 2 l varikliu. Jo deklaruojama didžiausia galia siekia 265 AG, o sukimo momentas – 370 N*m. Jis komplektuojamas su 7 laipsnių robotizuota pavarų dėže. Abiejų kėbulo tipų automobilis taip pat siūlomas su įkraunama visų varančiųjų ratų pavara, kuri padidina stabilumą, o ne pagerina įveikiamumą.
Didelę čekiškojo RS modelio kainą lemia ne tik galingiausio variklio buvimas. Ši versija pagrįsta gausiu įrangos paketu, į kurį įeina LED apšvietimas, 19 colių ratlankiai, 7 oro pagalvės, adaptyvus kruizas su greičio ribotuvu, didelis jutiklinis ekranas, eismo juostos kontrolės asistentas (jis sąveikauja su navigacija, o ne “seka” kelio ženklinimą) ir kitos galimybės. Liftbeko ir universalo versijos turi specialų aerodinaminį paketą ir iš nerūdijančio plieno pagamintus pedalus. RS versija taip pat turi adaptyvią pakabą.
Anksčiau Europos rinkoje buvo peržiūrėtos dyzelinės “Octavia” versijos kainos. Liftbackas su šiuo varikliu buvo siūlomas mažiausiai už 33,4 tūkst. eurų. Po jo variklio dangčiu yra 2 litrų darbo tūrio turbodyzelinis agregatas, išvystantis iki 115 AG ir 300 N*m. Be jo, numatyta 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Turbedyzelinė versija neturi visų varančiųjų ratų pavaros.
Šios modifikacijos parinkčių sąrašas ne toks gausus. Automobilyje montuojami 16 colių ratlankiai, LED optika, 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, dviejų zonų klimato sistema, keli parkavimo jutikliai, užvedimas be raktelio, kruizas, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos ir medžiaginės sėdynės.
Vasaros viduryje “Škoda” nusprendė peržiūrėti “Octavia” universalo kainas. Tuomet automobilis vienu metu atpigo 2,5 tūkst. eurų: už bazinę čekiško modelio versiją prašoma 33,3 tūkst. eurų. Už šiuos pinigus siūlomas universalas su 1,5 l darbinio tūrio varikliu, kuris derinamas su švelniu hibridiniu varikliu. Didžiausia šio agregato galia neviršija 115 AG, sukimo momentas – 220 N*m. Be jo, yra tas pats 7 pavarų “robotas”. Škoda nepadarė jokių pakeitimų universalo konfigūracijoje.
Octavia Pro gerokai skiriasi nuo Europoje parduodamo liftbacko. Ir nors vizualiai skirtumas palyginti nedidelis, “Octavia Pro” interjeras skiriasi iš esmės. Visų pirma, šio modelio viduje yra palyginti kompaktiškas jutiklinis ekranas, todėl centrinė konsolė buvo pertvarkyta. Po šio liftbacko variklio dangčiu yra 1,4 l 150 AG variklis.
Skoda pirkti už tokią kainą nebesvaikit! Toyota nuperki ,kam ta skoda