Bendrovė „Honda“ planuoja iki 2020-ųjų pabaigos padvigubinti savo elektromobilių ridą, kai pradės naudoti kietakūnius akumuliatorius, pranešė bendrovės mokslinių tyrimų padalinio vadovas.
Pasak „Honda“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinio prezidento Keiji Otsu, kietojo kūno baterijos, kurios pakeis ličio jonų baterijas su skystu elektrolitu, iki šio dešimtmečio pabaigos padvigubins ridą, o iki 2040-ųjų – daugiau nei 2,5 karto.
Automobilių gamintojai ir akumuliatorių tiekėjai visame pasaulyje pristatė planus kurti kietakūnius akumuliatorius, kurie, lėtėjant elektromobilių pardavimams, reklamuojami kaip pagrindinė technologija, padėsianti sukurti ilgiau veikiančius, saugesnius ir pigesnius elektromobilius.
„Tai lūžio momentas elektromobilių eroje“, – sakė Otsu žurnalistams ‚Honda‘ kietakūnių baterijų bandomojoje linijoje Totigyje, į šiaurę nuo Tokijo. Į bandomąją liniją „Honda“ investuoja 277 mln. dolerių, iš kurių beveik pusė finansuojama Japonijos vyriausybės subsidijomis.
Otsu sakė, kad „Honda“ bandomąją liniją pradės eksploatuoti sausio mėn., o jos tikslai taip pat yra per ateinančius penkerius metus 50 proc. sumažinti akumuliatorių dydį, 35 proc. sumažinti svorį ir 25 proc. sumažinti kainą, palyginti su dabartiniu lygiu.
Iki 2030 m. „Honda“ planuoja padidinti metinę elektromobilių gamybą iki daugiau kaip 2 mln. vienetų. Bendrovė taip pat siekia, kad iki 2030 m. elektra ir kuro elementais varomų transporto priemonių dalis pasauliniuose pardavimuose sudarytų 40 proc., o iki 2040 m. – 100 proc.
Otsu pridūrė, kad „Honda“ neturi „jokios priežasties atsisakyti“ parduoti savo kietakūnius akumuliatorius kitoms bendrovėms, jei tai bus naudinga jai ir partneriams.
Niekas nenori to mėšlo.Niekas nepirks tų el.automobilių.Kaip bekištumėt,reklamuotumėt.Niekada neprilygs vidaus degimo mašinoms pagal praktiškumą,aptarnavimą,judėjimo laisvę.Nebent po 50 m.
Ačiū, nebereikia!