Šį krosoverį bus galima įsigyti su klasikiniu benzininiu jėgos agregatu ir visiškai elektriniais variantais.
Standartinėje versijoje montuojamas 1,2 l „Revotron“ trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, 170 Nm sukimo momentą. Be to, siūlomas 1,5 l „Revotorq“ turbodyzelinis variklis, išvystantis 260 Nm sukimo momentą.
Abiem atvejais montuojama mechaninė šešių laipsnių arba robotizuota pavarų dėžė su viena sankaba. Senesnėje versijoje bus septynių pavarų kiniška robotizuota pavarų dėžė su dviem sankabomis. Tata Curvv elektromobilis siūlomas su 129 ir 143 AG varikliais ir atitinkamai 30,2 ir 40,5 kWh talpos akumuliatoriais.
Automobilis atsiras prekyboje nuo rugsėjo 7 dienos, o išankstiniai užsakymai – jau prasidėjo.
Parašyti komentarą