Bendrovė „Toyota“ paskelbė apie planus jau 2026 m. pradėti gaminti kietakūnius akumuliatorius savo automobiliams. Šis plataus užmojo tikslas atitinka platesnę bendrovės strategiją spartinti elektromobilių kūrimą ir diegimą, teigiama oficialiame pranešime spaudai.
Kietakūnius akumuliatorius, kurie žada gerokai trumpesnį įkrovimo laiką ir didesnį nuvažiuojamą atstumą, tikimasi gaminti Japonijoje.
Nors iš pradžių kietakūnių akumuliatorių gamyba bus ribota, „Toyota“ ketina per ateinančius metus palaipsniui didinti jų gamybą. Bendrovė planuoja iki 2030 m. pasiekti 9 gigavatvalandžių metinį šių akumuliatorių gamybos pajėgumą.
Žinoma, automobilių gamintojui kuriant naujo tipo akumuliatorius padės vietos valdžios institucijos. Japonijos vyriausybė su bendrove pasiekė susitarimą, pagal kurį ji visais įmanomais būdais, įskaitant finansinę pagalbą, padės plėtoti šią idėją.
Primename, kad „Toyota“ nėra vienintelis automobilių gamintojas, šiuo metu tiriantis šią technologiją. Kitos bendrovės, pavyzdžiui, MG ir IM Motor, taip pat paskelbė apie planus savo būsimuose automobiliuose diegti kietakūnius akumuliatorius.
Ekspertai mano, kad šios baterijos gali suteikti elektromobiliams, kurių paklausa pastaruoju metu ėmė stagnuoti, naują gyvybę. Jie turėtų pasižymėti pastebimai geresnėmis charakteristikomis nei šiandieniniai ličio jonų akumuliatoriai.