Kai kurie modeliai slepia itin brangius siurprizus! Nors automatinės pavarų dėžės tampa vis populiaresnės, ekspertai perspėja – ne visos jos vertos pasitikėjimo. Kai kurios dėžės genda taip dažnai, kad savininkai gailisi apskritai rinkęsi automatinį variantą. Štai juodasis sąrašas – automobiliai su blogiausiomis automatinėmis dėžėmis, kurios gali tapti tikru košmaru jūsų piniginei.
Pirmiausia iš blogiausių išsiskiria 7 laipsnių DSG DQ200 transmisija su dviguba sankaba. Ji naudojama „Volkswagen“, „Škoda” ir kituose automobiliuose. Visų pirma šią dėžę galima pamatyti „Tiguan“, „Passat“, „Golf“ ir „Jetta Tiguan“, taip pat „Škoda Yeti“ ir „Octavia“ modeliuose. Specialistai pabrėžia, kad ši transmisija prastai susitvarko su dideliu sukimo momentu, dėl to greitai dėvisi, vibruoja ir sugenda per pirmuosius 100 tūkst. kilometrų.
Kita problemiškiausia pavarų dėžė yra GM 6T30/6T40 Hydra-matic, kuri montuojama Opel Astra J ir Chevrolet Cruze automobiliuose. DP0/DP2/DP8/AL4 pavarų dėžė, naudojama „Renault Duster“, „Logan“, „Sanedro“ ir „Nissan Almera“, taip pat pasižymi prastu patikimumu. Be to, „Jatco JF011E“ automatinės pavarų dėžės (Nissan Qashqai, X-Trail, Megane, Koleos ir Jeep Compass) taip pat nepasižymi patikimumu.
Atskleiskime visas „kortas”. Štai blogiausių pavarų dėžių TOP-7
1️⃣ Audi (Multitronic CVT dėžė)
- Montuota: Audi A4, A6 (2000-2014 m.)
- Problemos: staigūs gedimai, trūkčiojimas, šuoliai apsukose, itin brangus remontas.
- Kodėl bloga? CVT sistema buvo tiesiog per silpna didesniems varikliams.
2️⃣ Opel (Easytronic ir AF13/AF17 dėžės)
- Montuota: Opel Astra, Corsa, Meriva (2000-2010 m.)
- Problemos: vėlavimai, smūgiai, pavarų „išsimetimai“.
- Kodėl bloga? Easytronic yra robotizuota mechaninė dėžė su silpna elektronika ir blogai sukalibruotu sankabos darbu.
3️⃣ Ford (Powershift dvigubos sankabos dėžė)
- Montuota: Ford Focus, Fiesta, EcoSport (2010-2018 m.)
- Problemos: trūkčiojimai, perkaistanti sankaba, bėgių neprijungimas.
- Kodėl bloga? Šlapios sankabos trūkumas, programinės įrangos klaidos ir nesuderinti komponentai.
4️⃣ Volkswagen DSG (ypač DQ200)
- Montuota: VW Golf, Passat, Polo, Skoda Octavia, Audi A3 (su mažesniais varikliais iki 1.6 l)
- Problemos: trūkčiojimai, klaidos programinėje įrangoje, greitai susidėvinčios sankabos.
- Kodėl bloga? Sausa sankaba netinkama miesto režimui, dažnas perkaitimas.
5️⃣ Nissan (CVT dėžės – Jatco gamybos)
- Montuota: Nissan Qashqai, X-Trail, Murano, Note (ypač 2007-2016 m.)
- Problemos: nuolatinis trūkčiojimas, slydimas, temperatūros perkaitimas, programavimo klaidos.
- Kodėl bloga? Per silpnos detalės, netinkamas aušinimas, jautrumas net šiek tiek nešvariems tepalams.
6️⃣ Renault (DP0/AL4 dėžė)
- Montuota: Renault Megane, Scenic, Laguna, Peugeot 307, Citroen C5 (apie 2000-2010 m.)
- Problemos: trūkčiojimai, alyvos nutekėjimai, solenoidų gedimai.
- Kodėl bloga? Senas dizainas, jautri tepalui, prasta valdymo elektronika.
7️⃣ BMW (GM 5L40-E dėžė)
- Montuota: BMW E46 3 serija, E39 5 serija (ypač dyzeliai).
- Problemos: smūgiai perjungiant, šokinėjantys bėgiai, dažni tepalų nuotėkiai.
- Kodėl bloga? Nepakankamas aušinimas, jautrumas alyvos kokybei.
Su dsg 200 važiuoju jau 260.000km ir ačiū dievui viskas gerai.
Ir tepalai dėžėj nei karto nekeisti…
Svarbu nedrožti dėžės…
Ačiū dievui su Toyota viskas gerai
Toyota Yaris 2008m robotas tai tikras košmaras. Tik pastovi porą dienų nevažiuota ir nesijungia bėgiai. O žiemą išvis tragedija, net atbulinis nesijungė. Du kartus buvo remonte per 3 metus. ir remontas po 700-800€. Ir kaskart tik naują sankabą dėt. Kam tos tokios automatinės nepatikimos reikalingos
Atvažinėjau su Qashqai aštuonerius metus ir jokių problemų.
Pasisekė
Kur powershift???
Kas tai yra lietuviškai?
Yra, skaityk iš naujo
Ir viskas?
Pamiršo paminėti baisiausia nissan CVT JF015E, JF017E…, Fordukam powershift dar nebaisiai..