Socialiniuose tinkluose „Facebook” ir „Instagram” „Meta” pristato specialią mokamą prenumeratą, kuri paslėps visas reklamas. Paslauga teikiama visoje Europos Sąjungoje ir kainuos 9,99 euro per mėnesį kompiuteriniai versijai ir 12,99 euro „iOS” ir „Android” įrenginiams.
Iš esmės dabar naudotojai gali rinktis, ar dalytis pinigais, ar asmeniniais duomenimis, kad pritaikytų kontekstines reklamas, rašo „The Verge”.
Tokiu būdu M. Zuckerbergo bendrovė ketina spręsti Europos pareigūnų susirūpinimą dėl naudotojų duomenų privatumo kontekstinėje reklamoje, įskaitant Skaitmeninių paslaugų ir rinkų įstatymą.
„Gerbiame šių besikeičiančių Europos reglamentų tikslą ir stengiamės jų laikytis”, – sakoma Meta.
Pažymima, kad bendrovės socialiniais tinklais galima naudotis nemokamai kaip ir anksčiau, tačiau tuomet esami reklamos pritaikymo įrankiai liks nepakitę.
Kaip žinoma, „Meta” produktai seka naudotojus internete, o tada pagal jų pageidavimus nukreipia reklamą. „The Verge” pažymi, kad bus įdomu sužinoti, kiek žmonės iš tikrųjų yra pasirengę mokėti, kad išvengtų tikslinių reklamų savo kanale.
Ką reikia žinoti apie Skaitmeninių rinkų įstatymą (DMA)?
2024 m. kovo mėn. Europos Sąjungoje įsigalios Skaitmeninių rinkų įstatymas (DMA), kuriuo siekiama skatinti konkurenciją. Tikimasi, kad „Apple” pirmą kartą leis naudotojams į savo „iPhone” telefonus diegti programėles iš bet kurio šaltinio, ne tik iš „App Store”.
Parašyti komentarą