2024 m. olimpinės žaidynės Paryžiuje oficialiai baigėsi, o „YouTube“ komanda pasidalijo įdomia statistika. Vaizdo įrašų paslauga „YouTube“ dirbo su oficialiais transliacijų partneriais, tokiais kaip „NBCUniversal“, „Eurosport“, „Claro Sports“ ir „CazeTV“. Iš viso buvo sukurta tūkstančiai valandų oficialaus olimpinio turinio 32 skirtingose sporto šakose.
Žiūrovai praleido daugiau kaip 40 mlrd. minučių žiūrėdami olimpinį turinį. Tai daugiau nei 650 milijonų valandų arba maždaug 76 000 metų nepertraukiamo žiūrėjimo. Tai taip pat maždaug atitinka laiką, kurio prireiktų daugiau kaip 49 milijonams iš eilės žiūrėtų ilgametražių filmų.
Olimpinį turinį peržiūrėjo daugiau kaip 12 mlrd. žiūrovų. Vien oficialus olimpinių žaidynių kanalas pritraukė daugiau nei 1,1 mln. naujų prenumeratorių.