Naujas „phishing“ (duomenų išviliojimo) bandymas nukreiptas į „PayPal“ vartotojus. Sukčiai teigia, kad paskyros buvo užblokuotos dėl įtartinos veiklos.
Tikslas – priversti vartotojus paspausti nuorodas ir atskleisti asmeninius duomenis. Šis metodas klaidina asmeniniu kreipiniu ir labai tikroviškomis žinutėmis. Svarbu išlikti budriems ir tokius el. laiškus iškart perkelti į šlamšto aplanką.
Naujas „PayPal“ sukčiavimas: į kokius požymius atkreipti dėmesį
„Phishing“ laiškai turi tam tikrus lengvai atpažįstamus bruožus. Tai – nepatikimi siuntėjo adresai ir įtartinos nuorodos pačiame laiške. Kiti požymiai – tokie „phishing“ raktiniai žodžiai kaip „įtartina veikla“ ir tariamas paskyros apribojimas, kuris esą jau įvykdytas.
Patariama tokius laiškus atidžiai tikrinti ir pranešti apie įtartinus atvejus. Jei turite „PayPal“ paskyrą, būkite budrūs dėl panašių pranešimų pačioje programėlėje ar svetainėje.
Atsargiai – impulsyvūs veiksmai gali pakenkti
Tokiais laiškais siekiama įvilioti „PayPal“ naudotojus į spąstus. Nusikaltėliai naudoja asmeninį kreipinį, kad sukeltų nerimą. Tokie laiškai turi priversti žmones veikti impulsyviai ir dėl to atskleisti savo duomenis.
Jei abejojate – visada tiesiogiai kreipkitės į „PayPal“, kad patikrintumėte, ar tikrai yra kokių nors problemų su jūsų paskyra.
3 įdomūs faktai apie „PayPal“, kurių galbūt nežinojote
- „PayPal mafija“: Daugelis ankstyvųjų „PayPal“ darbuotojų ir įkūrėjų – tarp jų Elon Musk (X.com, Tesla, SpaceX), Peter Thiel (Founders Fund, Palantir) ir Reid Hoffman (LinkedIn) – po pardavimo „eBay“ tapo labai sėkmingais verslininkais ir investuotojais. Ši grupė juokais vadinama „PayPal mafija“, nes smarkiai prisidėjo prie Silicio slėnio raidos.
- Skeptiškas požiūris į krepšininkus: Vienas iš „PayPal“ įkūrėjų Max Levchin esą yra sakęs, kad jie nepriimdavo į darbą krepšininkų, nes „visi, kuriuos pažinojau universitete ir kurie mėgo žaisti krepšinį, buvo visiški kvailiai“. Ar tai buvo rimta taisyklė, ar humoras – lieka neaišku.
- Pradinis marketingas su dovanotais pinigais: Pirmaisiais „PayPal“ metais vartotojų skaičius augo neįprastu būdu – nauji naudotojai pradžioje gaudavo po 20 dolerių, vėliau – 10, paskui – 5 dolerių premiją. Tai padėjo „PayPal“ per keturis mėnesius (nuo kovo iki rugpjūčio 2000 m.) išaugti nuo 1 iki 5 milijonų vartotojų.
Parašyti komentarą