Klientė apsipirkdama „Pepco“ parduotuvėje patyrė didelį nusivylimą ir nusprendė savo patirtimi pasidalyti su internautais, kurie taip pat buvo nustebinti kaip ir ji pati.
Viena moteris socialiniame tinkle „Threads“ papasakojo, kad savo sūnui nupirko kelnes, tačiau tik po kurio laiko pastebėjo gamybos broką. Ji rašo:
„Tokio dalyko matau pirmą kartą. Reikia pasakyti, kad vaikas šias kelnes jau kurį laiką nešiojo, bet broką pastebėjau tik dabar. Būkite atsargūs su #Pepco vaikiškomis kelnėmis – niekada net nepagalvojau sulyginti abiejų klešnių ilgio. Ir dar pabariau vaiką, sakau: ‘Kas tau su ta koja? Nusmauk kelnes žemyn, kad neatrodytų juokingai.’ Pasirodo, problema buvo pačiose kelnėse.“
Jos įrašas sulaukė nemažo atgarsio – daug kas komentavo su šypsena ar dalijosi panašia patirtimi.
„Atsiprašau, bet tikrai labai juokinga!“ – rašė vienas komentatorius.
„Nors pats nesu susidūręs su tokiais dideliais klešnių ilgio skirtumais, tačiau panašių atvejų buvo ir su ‘Zara’, ‘H&M’, vaikams – su ‘Lindex’ kelnėmis“, – dalinosi kitas.
„Pigios vaikiškos kelnės dažnai po skalbimo ar džiovinimo pasidaro kreivos – jau tapo įprasta. Su kokybiškais drabužiais to niekada nesu pastebėjęs.“
„Pepco“ ir „Sinsay“ parduotuvėse tokie defektai – ne naujiena. Už tokią žemą kainą dažnai net nesijaudinu – jei tinka tik vieną kartą, tai išmetu ir ramu.“
„Gal tai tiesiog mada?“ – rašė vienas vartotojas.
„Juk stilinga! Mano vaikas turėjo periodą, kai pats specialiai vieną klešnę laikydavo užrauktą, nors abi buvo vienodo ilgio. Gal ir čia panaši situacija.“
„Taip, mano dukrai prieš porą metų buvo nutikę panašiai su tamprėmis. Dabar, pirkdama ‘Pepco’ kelnes, visada patikrinu klešnių ilgį.“
„Tiesiog padaryk šortus – ir problema išspręsta.“
Parašyti komentarą