Rygos gyventojas Egilsas atvirauja, kad jau du kartus nusivylė parduotuvėje „ENHARS“ pirkta džiovinta mėsa. Jis mano, kad ji mirkoma vandenyje, kad būtų sunkesnė.
„Mėsos gabaliukai šokinėjo ant keptuvės!“, sako gyventojas…
Egilas TV3 pasakojo, kad pirmasis nemalonus incidentas įvyko prieš pusmetį, kai po darbo ten nusipirko vytintos mėsos. Namuose bandydamas ją kepti jis nusivylė – „mėsos gabaliukai šokinėjo ant keptuvės“, – prisimena jis. Egilas mano, kad mėsa buvo per drėgna ir neatitiko kokybės standartų. Jis uždėjo ant jos servetėlę ir ji buvo visiškai šlapia, taip pat ir jo pirštai.
Prieš kelias savaites jis vėl nuėjo į tą pačią parduotuvę ir nusipirko džiovintos mėsos, tačiau situacija pasikartojo. „Esu įsitikinęs, kad mėsa impregnuojama vandeniu, kad būtų sunkesnė ir klaidintų pirkėjus“, – sako Egilas.
Vyras nuėjo į parduotuvę grąžinti produkto. Nors pardavėja tvirtino, kad mėsa buvo tinkama, Egilas susigrąžino pinigus. Įmonės „ENHARS Ltd“ atstovai vėliau paaiškino: „Pirkėjas po pirkimo atvyko pas mus, grąžino gaminį ir mes jam grąžinome pinigus. Tą pačią dieną pas mus atvyko Maisto ir veterinarijos tarnybos (MVT) atstovai ir atliko patikrinimą. PVD atmetė kliento skundą, paaiškindama, kad mėsos kokybė buvo gera ir kad grąžinti pinigų nereikia.“
PVD atstovė spaudai Evita Leitāne patvirtino, kad patikrinimas buvo atliktas, tačiau pažeidimų nenustatyta. Ji pabrėžia, kad buvo skundų dėl šviežios mėsos, į kurią kartais gali būti įpilta vandens, tačiau šie skundai netaikomi vytintai mėsai. „Šviežia mėsa neturėtų būti labai drėgna“, – aiškina E. Leitane ir priduria, kad tarnyba šiais metais planuoja gamintojų patikrinimus ir atsižvelgs į gautą informaciją apie technologinius procesus. PVD primena vartotojams, kad, kilus abejonių dėl produktų kokybės, juos galima grąžinti į parduotuvę nepasibaigus tinkamumo vartoti terminui (7-10 dienų).
Papasakokite savo istoriją ar jums nėra taip nutikę? Lauksime jūsų komentarų šios straipsnio apačioje.
Šaltinis: jauns.lv
Parašyti komentarą