Remiantis naujausia „Coca-Cola“ finansine ataskaita, 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį bendrovė pranešė apie 2 proc. padidėjusias pardavimų apimtis, palyginti su 1 proc. sumažėjimu trečiąjį ketvirtį. Kaip praneša „Reuters“, augimą lėmė tokie gazuoti gėrimai kaip „Fanta“ ir „Sprite“.
Agentūra „Reuters“, analizuodama vienos didžiausių saldžiųjų gėrimų gamintojų „Coca-Cola“ naujausią finansinę ataskaitą, pažymėjo, kad, palyginti su konkurente „PepsiCo“, kuri Šiaurės Amerikoje praranda gazuotų gėrimų dalį, „Coca-Cola“ pasiekia geresnių rezultatų, ypač gėrimų be cukraus ir gazuotų gėrimų srityje.
„Ketvirtojo ketvirčio „Coca-Cola“ apimtis Šiaurės Amerikoje išaugo 1 proc., be to, bendrovė išplėtė savo asortimentą, siūlydama tokius prekės ženklus kaip „Fairlife“ aukščiausios kokybės pienas ir putojantis vanduo „Topo Chico“. „Coca-Cola„ taip pat didina paklausą kylančiose rinkose, pavyzdžiui, Indijoje“, – rašoma reuters.com.
Be to, paskelbus rezultatus, gėrimų konglomerato direktoriai nurodė, kad per metus tikimasi nedidelio infliacijos augimo. Bendrovė nurodė, kad problema yra ir JAV prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) nustatyti 25 proc. muitai importuojamam aliuminiui, dėl kurių gali padidėti bendrovės vidaus veiklos sąnaudos. Tačiau, kaip skaitome „Reuters“ interneto svetainėje, „Coca-Cola“ tvirtino turinti kitų įperkamų pakavimo sprendimų, pavyzdžiui, plastikinių butelių.
Šaltinis: portalspozywczy.pl