„Google“ su „Pixel 9“ serija siekia potencialiai padidinti rinkos dalį. Pristatydama šiuos įrenginius anksčiau nei „Apple“ „iPhone 16“ seriją, „Google“ siekia pasinaudoti artėjančiu šventiniu apsipirkimo sezonu ir užimti didesnę pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalį, teigia kai kurie šaltiniai. Ar tai tiesa, greitai sužinosime.
„Google Pixel 9“ serija gali užtikrinti dviženklį rinkos dalies augimą
Į „Pixel“ seriją įeina „Pixel 9“, „Pixel 9 Pro“, „Pixel 9 Pro XL“ ir ilgai lauktas „Pixel 9 Pro Fold“. Šis modelis pasižymi subtiliais, bet reikšmingais patobulinimais, palyginti su praėjusių metų „Pixel Fold“. Tikimasi, kad „Pixel 9 Pro Fold“, žinomas dėl savo didelio pelningumo ir patrauklumo technologiškai išprususiems vartotojams, sustiprins „Google“ technologinių inovacijų reputaciją.
Be sulankstomo modelio, „Google“ pristatė „Pixel 9 Pro“, kuris pasižymi beveik tokiomis pačiomis specifikacijomis kaip ir didesnis „Pixel 9 Pro XL“. Šiuo žingsniu siekiama pritraukti naudotojus, kurie pageidauja mažesnių prietaisų neaukojant našumo, ir taip potencialiai išplėsti „Pixel 9“ serijos patrauklumą platesnei auditorijai.
Pasaulinė „Pixel 9“ serijos plėtra yra dar vienas svarbus „Google“ strategijos aspektas. Planuojama, kad ši serija bus pradėta pardavinėti 32 pasaulio rinkose, o tai atspindi „Google“ ketinimą pasiekti dviženklį augimo tempą.
Plėsdamasi į daugiau rinkų, „Google“ siekia sustiprinti savo pozicijas konkurencingoje išmaniųjų telefonų pramonėje, nepaisant to, kad neplanuoja pradėti „Pixel 9“ serijos pristatymo Kinijoje.
Kas pirmauja?
Šiuo metu rinkoje pirmauja „Samsung“, užimanti 19 % rinkos, po jos seka „Apple“ su 15 %, o kiti prekių ženklai, tokie kaip „Xiaomi“, „Vivo“ ir „Transsion“, taip pat demonstruoja gerus rezultatus, nors jų augimas pradeda lėtėti.
Nepaisant tebesitęsiančių iššūkių, tokių kaip atsargų koregavimas ir geopolitinis neapibrėžtumas, konkurencija tarp pirmaujančių išmaniųjų telefonų prekės ženklų išlieka didelė, o besivystančios rinkos ir toliau yra pagrindinis pasaulinio augimo variklis.