Visai neseniai „Apple“ pristatė naują “iPhone 16″ išmaniųjų telefonų asortimentą, kurį sudaro “iPhone 16“, “iPhone 16 Pro” ir “iPhone 16 Pro Max”.
Nepaisant aktyvios reklaminės kampanijos, kurioje daugiausia dėmesio skiriama dirbtinio intelekto funkcijoms, daugelis naudotojų lieka nusivylę žadėtų galimybių trūkumu.
Naujoje „iPhone 16“ reklamoje vaidina jauna aktorė Bella Ramsey, kuri parodo, kaip dirbtinis intelektas palengvina jos kasdienį gyvenimą. Tačiau analitikas Markas Gurmanas pabrėžia, kad daugelis šių funkcijų bus prieinamos tik 2025 m., o kai kurios iš jų gerokai nusileidžia konkurentų analogams. Jis pažymi, kad „Apple“ klaidina vartotojus, pozicionuodama „iPhone 16“ kaip įrenginį, skirtą specialiai „Apple Intelligence“.
Gurmanas teigia, kad, nepaisant pažadų, naujasis procesorius ir kiti komponentai nesuteikia dirbtiniam intelektui reikšmingų patobulinimų. Svarbiausias aspektas yra 8 gigabaitų operatyviosios atminties, kuri yra minimalus reikalavimas, kad platforma tinkamai veiktų, prieinamumas. Be to, ankstesnių „iPhone 15 Pro“ ir „Pro Max“ modelių naudotojai jau turi pakankamai galios šiai technologijai paleisti, todėl kyla abejonių dėl galimybės įsigyti „iPhone 16“.
Analitikas taip pat atkreipia dėmesį, kad dauguma vartotojų negalės naudotis naujomis funkcijomis iš karto po įsigijimo, nes programinė įranga bus prieinama tik po kelių savaičių, o kai kurios funkcijos bus prieinamos tik kitais metais. Dėl karo daugelis dirbtinio intelekto funkcijų gali būti neprieinamos arba mažiau veiksmingos nei konkurentų pasiūlymai. Atsižvelgiant į šias aplinkybes, kyla klausimas: ar verta investuoti į naująjį „iPhone 16“, jei daugelis deklaruojamų funkcijų nepateisina lūkesčių?