Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kinai negali apsispręsti tarp „Huawei“, „Honor“, „Xiaomi“ ir „Apple“. Išmaniųjų telefonų pardavimų statistika rodo įdomią situaciją

1 min. skaitymo

Remiantis naujausia „Canalys“ ataskaita, kinai nebeišskiria konkretaus išmaniųjų telefonų prekės ženklo ir maždaug vienodais kiekiais perka kelių bendrovių gaminius.

Kinai negali apsispręsti tarp „Huawei“, „Honor“, „Xiaomi“ ir „Apple“

Trečiojo ketvirčio pabaigoje rinkos lyderė buvo „Vivo“, kurios rinkos dalis sudarė 19 %, palyginti su 16 % prieš metus, o pardavimai išaugo 25 %. O toliau tankią grupę sudaro „Huawei“, „Honor“, „Xiaomi“ ir „Apple“ su atitinkamai 16 %, 15 %, 15 %, 15 % ir 14 % dalimis ir daugiausia 0,8 mln. vienetų pardavimų skirtumu. Tuo tarpu „Huawei“ ir „Xiaomi“ pardavimai padidėjo atitinkamai 24 % ir 13 %, o „Honor“ ir „Apple“ – 13 % ir 6 %.

Visos kitos bendrovės kartu užėmė 21 % rinkos, palyginti su 24 % prieš metus. Kitaip tariant, Kinijos vartotojai ėmė rečiau žvalgytis į bendroves, nepriklausančias pirmajam penketukui.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus