Kai kurie naudotojai, iš anksto užsisakę „Galaxy Buds 3“ ausines, pranešė apie problemas. „Samsung“ padėkojo pirkėjams už užsakymus ir atsiprašė už kai kurių įrenginių kokybės problemas.
„Jei esate nepatenkinti savo pirkiniu, artimiausiame aptarnavimo centre galite prašyti pakeisti arba grąžinti pinigus. Padarysime viską, kad tai nepasikartotų, prieš išleisdami ausines į prekybą kruopščiai patikrinsime visus procesus.”
„Galaxy Buds 3“ ir „Buds 3 Pro“ naudotojai atkreipė dėmesį į prastą gumuotų ausų antgalių kokybę. Nors vėliau „Samsung“ išleido instrukciją, kurioje patariama antgalių nelenkti ir ištraukiant juos laikyti nagu, problema jau buvo iškilusi. Skirtingų dydžių pakaitiniai antgaliai gali tikti ne visiems vartotojams, todėl vienintelė išeitis – juos pakeisti.