Programėlėje „WhatsApp“ įsigaliojo nauji pakeitimai, kurie ne visiems vartotojams atrodo priimtini ar malonūs. Šie pakeitimai galioja nuo birželio 16 dienos.
Bendrovė „Meta“ jau kurį laiką skelbė apie planus įdiegti reklamą savo žinučių siuntimo programėlėje „WhatsApp“. Dabar šie planai virsta realybe – nuo pirmadienio, birželio 16 d., vartotojai programėlėje „WhatsApp“ pradės matyti reklamą. Vis dėlto reklamos nebus rodomos visur – jos pasirodys tik skiltyje „Atnaujinimai“ (angliškai – Updates). Bendrovė pabrėžia, kad tiems žmonėms, kurie „WhatsApp“ naudoja tik bendravimui su artimaisiais ar draugais, šie pakeitimai neturės jokios įtakos.
Pagal „Meta“ pateiktą informaciją, reklamos bus rodomos skiltyje „Atnaujinimai“, kuri apima tiek „Status“ funkciją – trumpus vartotojų įrašus, tiek „Channels“ – kanalus, kuriuos vartotojai seka. Komercinės įmonės galės naudoti „Status“ funkciją savo produktų ar paslaugų reklamai, o vartotojai turės galimybę tiesiogiai susisiekti su šiomis įmonėmis.
Kaip reklamos bus pritaikytos vartotojui?
Kad reklamos būtų labiau pritaikytos konkrečiam vartotojui, „Meta“ naudos įvairius duomenis – vartotojo pasirinktą kalbą, buvimo vietą (miestą), sekamus kanalus. Be to, jei „WhatsApp“ paskyra yra susieta su „Accounts Center“ platforma, reklamos gali būti personalizuotos ir pagal informaciją, surinktą kitose „Meta“ programėlėse, pavyzdžiui, „Facebook“.
Privatumas vis dar saugomas
„Meta“ pabrėžia, kad pokalbių, skambučių ar „Status“ turinio duomenys nebus naudojami reklamos tikslais, nes ši informacija vis dar apsaugota pilnu šifravimu. Įmonė priduria, kad „Status“ funkcija kasdien naudojasi daugiau nei 1,5 milijardo žmonių visame pasaulyje, todėl tai yra patraukli vieta reklamai – netrukdant privačiam vartotojų bendravimui.
Parašyti komentarą