„Meta“ jau keletą metų kalba apie planus savo žinučių siuntimo platformoje „WhatsApp“ pradėti rodyti reklamas. Pagaliau ta diena atėjo. Nuo pirmadienio, birželio 16 d., „WhatsApp“ iš tikrųjų pradeda rodyti reklamas.
Tiesa, jos bus matomos tik skiltyje „Atnaujinimai“ („Updates“). Įmonė tvirtina, kad vartotojai, kurie šią paslaugą naudoja tik bendravimui su šeima ir draugais, visiškai nepajus jokių pokyčių.
„Meta“ aiškina, kad reklamos bus rodomos „Updates“ skiltyje, kurioje yra tiek „Status“ (draugų trumpi pasakojimai), tiek „Channels“ (kanalai, kuriuos sekate). Įmonės galės naudoti „Status“ skiltį reklamuoti savo prekes ar paslaugas, o vartotojai galės tiesiogiai susisiekti su šiomis įmonėmis. Norėdama pritaikyti ir suasmeninti reklamas, „Meta“ naudos įvairius duomenis, pavyzdžiui, apie kalbą, miestą ar sekamus kanalus. Jei vartotojo „WhatsApp“ paskyra susieta su „Accounts Center“, reklamos gali būti pritaikomos ir pagal informaciją iš kitų „Meta“ produktų, tokių kaip „Facebook“.
Tuo pačiu „Meta“ pabrėžia, kad pokalbių, skambučių ar „Status“ turinys reklamai nebus naudojamas, nes šie duomenys ir toliau yra visiškai užšifruoti. Įmonė taip pat paaiškina, kad „Status“ skiltimi kasdien naudojasi daugiau nei 1,5 milijardo žmonių, todėl tai gera vieta reklamai rodyti, netrukdant privačiam bendravimui.
Parašyti komentarą