Anot analitikų IDC ir ” Canalys”, 2024 m. antrąjį ketvirtį pasaulinė planšetinių kompiuterių rinka išaugo 22 %. Palyginti su praėjusiais metais, šis segmentas pradėjo atsigauti. Bendras pristatytų prietaisų kiekis sudarė 34-36 mln. vienetų, t. y. 18-22 % daugiau nei 2023 m.
Penki geriausi prekių ženklai
Dėl sėkmingų “iPad Pro” ir “Air” modelių “Apple” išlieka lydere – 38,7 % rinkos ir 18,5 % pardavimų augimas. 18,9 % rinkos užimanti “Samsung” pardavimus padidino 12,7 %. HUAWEI pasiekė įspūdingą 50,8 proc. augimą ir užėmė trečiąją vietą. Lenovo ir Xiaomi taip pat pasižymėjo didele sėkme, padidindamos savo planšetinių kompiuterių pardavimus, ypač Europoje.
Ekspertai šiuos rezultatus sieja su pirmaujančių prekių ženklų produktų atnaujinimais ir didėjančia pakaitinės įrangos paklausa. Planšetinių kompiuterių rinka grįžo į 2019 m. lygį, o susidomėjimas jais gali padidėti dėl naujų technologijų, pavyzdžiui, neuroninių tinklų. Canalys taip pat pažymi, kad Chromebook kompiuterių tiekimas padidėjo dėl švietimo sektoriaus paklausos.