„Apple“ ruošiasi pristatyti naują “iPhone 16″ liniją, tačiau naujas tyrimas rodo, kad šiuolaikiniai naudotojai vis mažiau dėmesio skiria naujoms funkcijoms kaip pagrindinei naujų modelių pirkimo priežasčiai. Metams bėgant bendrovė savo vartotojus stebino revoliucinėmis naujovėmis, tokiomis kaip „Retina“ ekranas ir „Face ID“, kurios paskatino masinį išmaniųjų telefonų atnaujinimą. Tačiau, remiantis naujausiais „Consumer Intelligence Research Partners“ (CIRP) duomenimis, ši tendencija pasikeitė.
Paklausti apie priežastis, dėl kurių įsigijo naują „iPhone“, dauguma – apie 75 % – atsakė, kad jų senasis įrenginys buvo susidėvėjęs arba jiems reikėjo pakeisti pamestą ar sugedusį įtaisą. Šie klientai ieško ne naujų technologijų, o nori atkurti įprastą savo įrenginių veikimą.
Pagrindiniai veiksniai, turėję įtakos sprendimui atsinaujinti, buvo lėtas senojo telefono veikimas, baterijos problemos ir kiti techniniai gedimai. Tik apie 18 % respondentų teigė, kad naujos funkcijos buvo pagrindinė paskata pirkti. Tikėtina, kad šie entuziastai, nuolat ieškantys technologinių naujovių, pirmieji įsigis „iPhone 16“, kai jis rinkoje pasirodys rugsėjo pabaigoje.
Nors pagrindinė atnaujinimo priežastis yra senojo įrenginio nusidėvėjimas, naujos funkcijos vis dar vaidina svarbų vaidmenį priimant sprendimą pirkti. Senesnių modelių savininkai gali laukti naujos „iPhone“ versijos išleidimo, net jei pagrindinė jų motyvacija yra pakeisti sugedusį ar pasenusį išmanųjį telefoną. Nors naujos funkcijos nebėra pagrindinis pirkimo veiksnys, daugeliui naudotojų jos tebėra svarbios.
„Neabejojame, kad sulauksime didelės naujosios “iPhone‘ linijos paklausos”, – sakė CIRP.
Tačiau žmonių, kuriuos sudomins naujos funkcijos, gali būti mažiau. Gandai apie galimą „iPhone 16“ kainos padidinimą taip pat gali turėti įtakos pardavimams ir sulaikyti pirkėjų aktyvumą.