Prieš kelerius metus amerikiečių korporacija „Apple“ pakeitė požiūrio į firminius išmaniuosius telefonus strategiją, pagrindinį dėmesį skirdama senesnių versijų populiarinimui. Būtent „iPhone Pro“ / „Pro Max“ modeliai pirmieji gauna naujas technologijas: lustus, ekrano plokštes ir kameras. Jaunesnėse „iPhone“ versijose naujos technologijos pasirodo pavėluotai.
Statistika rodo, kad šis metodas pasiteisina. Vartotojai vis labiau domisi senesniais modeliais. Ekspertai prognozuoja, kad „iPhone 16“ linijos „Pro“ ir „Pro Max“ versijos taps labiau perkamomis nei „iPhone 16/16 Plus“.
Pasak interneto šaltinio „The Elec“, Kupertino IT milžinė tikisi, kad „iPhone 16 Pro“ ir „iPhone 16 Pro Max“ paklausa bus didesnė nei „iPhone 16“ ir „iPhone 16 Plus“. Tačiau „Plus“ versija niekada nebuvo labai populiari.
Iš viso „Apple“ planuoja parduoti 90,1 mln. skirtingų „iPhone 16“ vienetų. Tuo pat metu „iPhone 16 Plus“ sudarys tik 5,8 mln. vienetų. Bazinės „iPhone 16“ versijos bus išleista 24,5 mln. vienetų, o „iPhone 16 Pro“ – 26,5 mln. vienetų. Taigi daugiausia bus pagaminta aukščiausios klasės „iPhone 16 Pro Max“ modelių, kurių siuntos sudarys 33,2 mln. vienetų.
Nepaisant didėjančio „Pro“ versijų populiarumo, būtent bazinis „iPhone“ modelis išlaikė lyderystę, nors pastaruosius porą metų pardavimų pradžioje viršų ėmė senesnės versijos. Tačiau gali būti, kad „iPhone 16“ linija pakeis jėgų pusiausvyrą.