Daugeliu atvejų lengvas telefono įšilimas, pavyzdžiui, įkrovimo metu, yra visiškai normalus reiškinys. Tačiau kartais nutinka taip, kad išmanusis telefonas įkaista be aiškios priežasties. Sužinokite, kodėl jūsų telefonas kaista ir kada jį verta pristatyti į profesionalų servisą.
Šiuolaikiniai telefonai – tai išties sudėtingi įrenginiai, pripildyti įvairios elektronikos. Juose esantys integruotos sistemos leidžia naudotis įvairiomis funkcijomis – naršyti internete, žaisti mėgstamus žaidimus ar žiūrėti filmus ir serialus. Visoms šioms veikloms reikia tam tikro skaičiavimo galios.
Kai išmaniojo telefono komponentai veikia dideliu greičiu, jie skleidžia šilumą, kuri perduodama į korpusą. Tokiu atveju naudotojas gali pastebėti, kad įrenginys šyla. Tai ypač dažnai nutinka intensyviai naudojantis telefonu – žaidžiant sudėtingus žaidimus arba žiūrint aukštos raiškos vaizdo įrašus. Telefonas taip pat gali kaisti įkrovimo metu, ypač naudojant greitojo įkrovimo funkciją. Jei temperatūra nėra per aukšta, dažniausiai tai visiškai normalus reiškinys.
Kada kaistantį telefoną reikėtų nešti į servisą?
Kartais telefonas įkaista be aiškios priežasties. Jei įrenginys pradeda deginti delnus rašant žinutę – tai ženklas, kad kažkas ne taip. Tokiu atveju geriausias sprendimas – profesionalus servisas.
Įdomu tai, kad telefono įkaitimas gali būti susijęs su neatnaujintomis programėlėmis ar operacine sistema. Tokiu atveju procesoriui tenka dirbti daugiau, o tai didina šilumos kiekį. Aukštesnę temperatūrą taip pat gali sukelti sugedusi baterija, pažeistas įkrovimo lizdas arba ekrano gedimas – pastaruoju atveju įšyla priekinė telefono dalis.
Parašyti komentarą