Carl Pei, „Nothing“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, pasidalijo įspūdingais duomenimis apie savo įmonės augimą, kuriuos paskelbė analitinė bendrovė „Canalys“. Pasak „PhoneArena“, „Nothing“ tapo sparčiausiai augančiu prekės ženklu pasaulyje išmaniųjų telefonų ir belaidžių ausinių segmente. Pirmąjį 2024 m. pusmetį išmaniųjų telefonų „Nothing“ pardavimai per metus išaugo 246 proc. Antrąjį 2024 m. ketvirtį šis rodiklis buvo įspūdingas – 693 %.
Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Saudo Arabijoje ir Indijoje „Nothing“ tapo sparčiausiai augančiu išmaniųjų telefonų prekės ženklu pirmąjį pusmetį. Pažymima, kad „Nothing“ sėkmę išmaniųjų telefonų rinkoje visų pirma lėmė tokių modelių kaip „Nothing(2)“, „Nothing(2a)“ ir „Nothing(2a) Plus“ populiarumas.
Įspūdingus rezultatus „Nothing“ rodo ir belaidžių ausinių segmente. Antrąjį 2024 m. ketvirtį „Nothing Ear“ ir „Nothing Ear(a)“ pardavimai per metus padidėjo 769 %.
Jungtinėse Amerikos Valstijose, Prancūzijoje, Ispanijoje, Nyderlanduose ir Italijoje „Nothing“ tapo sparčiausiai augančiu belaidžių ausinių prekės ženklu, o apskritai per pirmąjį 2024 m. pusmetį pardavimai per metus išaugo 331 %.
Bendrovę „Nothing Technology Limited“ 2020 m. įkūrė Carlas Pei, vienas iš „OnePlus“ įkūrėjų. Bendrovės pagrindinė būstinė yra Londone. Įmonė pritraukė nemažai žinomų investuotojų, įskaitant „Reddit“ generalinį direktorių Steve’ą Huffmaną, vieną iš „Twitch“ įkūrėjų Keviną Liną, YouTuberį Casey Neistatą ir kt.