Dyzeliniai varikliai nėra madingi? Galbūt pirminėje rinkoje. Antrinėje rinkoje vairuotojai juos vis dar mėgsta.
Vienas iš geriau žinomų rodiklių, rodančių, kad variklis veikia be problemų, yra Vokietijos TUV atlikti techniniai bandymai. Šį kartą į areną žengia ispanų ITV. Ir visa tai – dėka mechaniko, vardu Pedro, kuris nusprendė pasidalyti savo įžvalgomis su vairuotojais „TikTok“ svetainės kanale. Šį kartą Pedro papasakojo apie du dyzelinius variklius.
Pedro giria 1,7 CDTi dyzelinį variklį
Pirmasis pagirtas variklis yra 1,7 CDTi variklis, kurį Pedro naudoja savo Astra automobilyje. Iki šiol „Opel“ nuvažiavo 270 000 km ir neturėjo nė vienos problemos. Mechanikas rūpinasi, kad alyva ir filtrai būtų keičiami laiku. Štai ir viskas! Vienu metu „Opel“ gyrėsi, kad „Astra II“ su šiuo varikliu nuvažiavo 602 000 km be jokių problemų. Savo vaizdo įraše ispanas atkreipia dėmesį į dar vieną įdomybę. Šis susijęs su oro kondicionieriaus kompresoriumi. Šį kompresorių „Opel“ tikriausiai pasiskolino iš… sunkvežimio.
1,7 CDTi dyzelinis variklis yra gana įdomios konstrukcijos. Jis turi keturis cilindrus, pagrįstą darbinį tūrį ir papildomą pripūtimo sistemą. Šiame variante jis taip pat turi „Common Rail“ įpurškimo sistemą. Šis agregatas turi kelis galios variantus. Jis buvo gaminamas 75 AG, 80 AG, 100 AG, 101 AG, 110 AG, 125 AG ir 130 AG specifikacijų.
Lenkams svarbus apdovanojimas už 1,7 CDTi variklį. Ar žinote kodėl? Tai „Isuzu“ sukurta konstrukcija, kurią laikui bėgant perėmė „General Motors“. Tačiau tai nėra svarbiausia. Svarbiausia, pasirodo, yra tai, kad dyzelinis variklis buvo pagamintas Lenkijoje. Jis buvo surenkamas „Isuzu Motor Poland“ gamykloje Tychy mieste. Taip 1.7 dyzelinis variklis buvo gaminamas nuo 1999 m. iki 2015 m.
Kita legenda, pasak Pedro, yra 1,9 TDI. Dyzelinas prarado išmetamųjų teršalų standartus
Antrasis iš titaniškai patvarių dyzelinių variklių, kurį Pedro mini ITV Ispanijos techninės apklausos kontekste, pasirodo, yra tikra legenda. Žinoma, kalbame apie 1.9 TDI agregatą. Šį 4 cilindrų variklį su pripūtimo sistema pagamino „Volkswagen Group“ . Jis taip pat siūlė kelis galios variantus ir buvo varomas rotaciniu siurbliu arba siurbliu-įpurškikliu.
1.9 TDI dyzelinis variklis yra ekonomiškas. Jis gali važiuoti tariamu brūkšniu ir, pasak Pedro (ir tikriausiai daugelio Europos vairuotojų), reguliariai atliekant techninę priežiūrą, gali nuvažiuoti pusę milijono kilometrų be jokių didesnių intervencijų. Kodėl „Volkswagen“ grupė jį išėmė iš prekybos? Tai buvo pasenęs agregatas, neatitinkantis naujų išmetamųjų teršalų standartų.
Dabartinis jo įpėdinis yra 1.6 TDI variklis. Taip pat labai giriamas vairuotojų.
Šaltinis: moto.pl
Senai irodyta kad 2litru dizeliniai varikliai geriausi