Iki 2025 m. pabaigos „Pepco“ ketina atidaryti 300 naujų mažmeninės prekybos parduotuvių visame pasaulyje, tačiau daugiausia jų – Vidurio ir Rytų Europoje, teigiama bendrovės pranešime spaudai. Praėjusiais metais bendrovė išplėtė savo tinklą Lenkijoje keliomis dešimtimis vietų.
Savo plėtros strategiją „Pepco“ tęsia nuo 2024 m., kai bendrovė atidarė 331 naują vietą, iš jų 232 – regione ir 83 – Lenkijoje.
Marcinas Stańko, „Pepco“ vyriausiasis veiklos vadovas, pabrėžė, kad bendrovė ir toliau plėsis šalyse, kurias gerai pažįsta ir kuriose gali tikėtis tinkamos grąžos.
„Mūsų naujų parduotuvių atidarymo strategija ir toliau bus nukreipta į tas šalis, kurias gerai pažįstame ir kuriose esame tikri, kad gausime pakankamą grąžą, taip stiprindami savo ir taip tvirtas pozicijas rinkoje”, – pranešime spaudai cituojamas Stanko.
Jis pridūrė, kad naujosios parduotuvės bus įrengtos įvairiose vietose, kad pirkėjams būtų patogu apsipirkti.
Bendrovė „Pepco“ taip pat planuoja didinti asortimento įvairovę ir gerinti aptarnavimo kokybę. Bendrovė reguliariai atlieka tyrimus ir analizę, kad geriau suprastų vartotojų tendencijas ir pritaikytų savo produktus prie klientų poreikių.
Pagrindinės produktų kategorijos – drabužiai, dekoratyviniai daiktai ir sezoniniai produktai, kurie bus papildyti naujomis linijomis, atitinkančiomis dabartines tendencijas.
Bendrovė „Pepco“ pripažįsta augantį mažmeninės prekybos tinklų rinkos potencialą ir ketina sutelkti dėmesį į tolesnę plėtrą Vidurio ir Rytų Europoje, kad sustiprintų savo pozicijas rinkoje.
Parašyti komentarą