McDonald’s planuoja įgyvendinti tikrą revoliuciją. Ji turėtų pagerinti tiek darbuotojų, tiek klientų patirtį, tačiau šis sprendimas kelia žmonių susirūpinimą.
Dirbusiems klientų aptarnavimo srityje šis cirkas ne juokais kelia juoką. Žmonės gali būti skirtingi, o toks darbas retai būna rožėmis klotas. Nors chamizmą ir kultūros stoką galima kaip nors nuryti, agresijos darbuotojo atžvilgiu niekada neturėtų būti. Todėl „McDonald’s“ planuoja savo restoranus keisti taip, kad ir darbuotojai jaustųsi saugūs, ir klientai visada būtų patenkinti aptarnavimu. Arba bent jau stengsis tai padaryti.
AI revoliucija „McDonald’s“. Jus aptarnaus algoritmas
Vienas didžiausių pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklų „McDonald’s“ pradeda plataus masto technologinį atnaujinimą daugiau nei 43 000 savo restoranų. Įmonė diegia naujus sprendimus, pavyzdžiui, dirbtinį intelektą aptarnavimo metu, išmaniuosius virtuvės prietaisus ir dirbtinio intelekto įrankius vadovams.
Kaip pranešė „The Wall Street Journal“, „McDonald’s“ planuoja pasitelkti naujausias technologijas tokioms problemoms, kaip įrangos gedimai ir neteisingai pateikti užsakymai, spręsti. Brianas Rice’as, „McDonald’s“ vyriausiasis technologijų vadovas, pabrėžia, kad naujaisiais sprendimais siekiama sumažinti stresą, susijusį su darbu restoranuose.
„Mūsų restoranai gali būti labai įtempta aplinka. Klientai stovi prie kasų, važiuoja pro kasas, kurjeriai pasiima užsakymus ir žmonės laukia. Mūsų darbuotojams tenka daug dirbti. Technologijos padės sumažinti šį stresą”, – teigia Brianas Rice’as.
Viena vertus, bendrovė šias naujoves pristato kaip būdą pagerinti klientų patirtį, tačiau, kita vertus, negalima paneigti, kad už jų slypi ir verslo tikslai. Po silpnesnio pirmojo ketvirčio ir ambicingo plano iki 2027 m. padidinti klientų skaičių nuo 175 iki 250 milijonų, šie pokyčiai gali turėti didelės įtakos darbuotojų vaidmeniui restoranuose.
Tai ne tik 2 milijonams „McDonald’s“ darbuotojų, bet ir visai greitojo maisto pramonei aktuali problema. Pasaulio ekonomikos forumo vertinimais, dėl dirbtinio intelekto ir automatizacijos iki 2030 m. visame pasaulyje gali būti prarasta iki 92 mln. darbo vietų, o mažmeninės prekybos ir maitinimo paslaugų sektoriai bus vieni iš labiausiai nukentėjusių.
Šaltinis: antyweb.pl
Parašyti komentarą