„Stellantis“ priklausantis ‚Opel‘ sustabdė gamybą pagrindinėje gamykloje Riuselsheime. Pasak bendrovės atstovo spaudai, visiškai sustabdytas kompaktiškų „Opel Astra“ modelių ir giminingo modelio „Citroen DS4“ surinkimas. Artimiausiomis savaitėmis taip pat planuojama pertvarkyti procesus visose gamyklos srityse. Šiuo metu Ruselsheimo gamykloje dirba apie 1600 darbuotojų.
Koncernas „Stellantis“ nusprendė sustabdyti gamybą dar vienoje savo gamykloje. Pasak Vokietijos dienraščio „Handelsblatt“, priežastis – mažėjantys pardavimai ir sunkumai Europos rinkoje. Dėl to Ruselsheimo gamykloje visiškai sustabdytas kompaktiškojo modelio „Opel Astra“ ir modelio DS4 surinkimas. Šiuo metu gamykloje dirba apie 1 600 žmonių – sustabdymo laikotarpiui darbuotojai buvo išleisti apmokamų atostogų.
Remiantis dokumentais, su kuriais susipažino Vokietijos žurnalistai, – gamintojas artimiausiomis savaitėmis planuoja plataus masto procesų reorganizaciją visose gamyklos srityse. Nuo kito pirmadienio, bendradarbiaujant su darbo taryba, Russelsheimo gamykloje bus pereita nuo pusantros prie vienos pamainos darbo. Tikimasi, kad tokia padėtis tęsis bent iki sausio pabaigos. Teigiama, kad pokyčiai būtini siekiant „optimizuoti vidaus procesus, racionalizuoti darbo organizavimą ir padidinti gamyklos konkurencingumą“.
Opel fiksuoja pardavimų nuosmukį. „Corsa“ ir „Mokka“ parduota mažiau nei prognozuota
Vokietijos analitinės bendrovės „Statista“ ataskaitoje nurodoma, kad 2023 m. „Opel“ Vokietijos rinkoje pardavė apie 144 900 naujų automobilių, o tai reiškia, kad užimama rinkos dalis sudarė tik 5,1 proc. Labiausiai sumažėjo mažiausių modelių, tokių kaip „Opel Corsa“ ir „ Mokka“, pardavimai, o „Opel Astra“ paklausa padidėjo tik nežymiai.
Tuo pat metu ketvirtį pardavimai sumažėjo visoje „Stellantis“ grupėje, o tai, be kita ko, paaiškinama sunkumais pasaulinėje automobilių rinkoje. Kaip pranešė „Handelsblatt“, ypač maža paklausa buvo užfiksuota kompaktiškam Citroen DS4, kuris taip pat gaminamas Vokietijos gamykloje Russelsheime.
Didelė bėda Stellantis. Italijos gamyklų uždarymas
Stellantis, kaip ir kiti automobilių gamintojai, jau ilgą laiką kovoja su Europos automobilių pramonės krize. Bendrovės gamyklose smarkiai mažėja gamyba. Sunkumai ypač dideli gamyklose Italijoje, kuriose 2024 m. pirmąjį pusmetį gamyba sumažėjo beveik 25 proc. Neseniai, mažėjant susidomėjimui automobiliais, bendrovė buvo priversta dar kartą sustabdyti dviejų svarbių gamybos linijų darbą garsiojoje Mirafiori gamykloje Turine. Koncernas taip pat paskelbė apie planus uždaryti komercinių automobilių gamyklą Lutone (Anglija).
Parašyti komentarą