Elono Musko socialinis tinklas X susidūrė su dar viena nelaime. Didėjant susirūpinimui dėl toksiško turinio ir prieštaringai vertinamos Musko politikos, reklamuotojai vėl masiškai jį palieka.
Naujo tyrimo duomenimis, tik 4 proc. rinkodaros specialistų mano, kad X yra saugi erdvė prekių ženklams reklamuoti, o platformos reklamos verslo perspektyvos toliau blogėja.
„X” sparčiai praranda pasitikėjimą
Tyrimas taip pat rodo, kad 26 proc. rinkodaros specialistų kitais metais planuoja mažinti reklamos išlaidas X. Apklausa, kurioje dalyvavo 18 000 vartotojų ir 1 000 rinkodaros specialistų iš viso pasaulio, rodo, kad reklamuotojų pasitikėjimas platforma smarkiai sumažėjo.
Tai įvyko po pusantrų metų problemų, su kuriomis susidūrė X, kai daug didelių reklamuotojų sumažino arba sustabdė savo išlaidas dėl susirūpinimo, kad po to, kai Elonas Muskas įsigijo bendrovę, joje padaugėjo neapykantos kalbos ir kitokio toksiško turinio.
Muskas prieš reklamuotojus
E. Musko veiksmai tik sustiprino šiuos nuogąstavimus. Viešai atsakydamas prekių ženklams, susirūpinusiems dėl problemų ir botų dominavimo platformoje, E. Muskas liepė jiems „eiti į pragarą“ ir apkaltino reklamuotojus šantažuojant bendrovę.
Nepaisant sumažėjusio reklamuotojų pasitikėjimo, „X“ teigia, kad dabar jos platforma siūlo geresnį reklamos saugumą ir geresnį našumą. „X“ komentare ‚Financial Times‘ teigė: ‚X‘:
„Reklamuotojai žino, kad X dabar siūlo didesnį reklamos saugumą prekių ženklams, taip pat geresnį nei bet kada anksčiau našumą ir analizę, o platformos naudojimo lygis yra beprecedentis.
Nepaisant to, X viešai neatsakė į naujausius pranešimus. Tačiau bendrovė ėmėsi teisinių veiksmų ir pateikė ieškinius pramonės grupei ir kelioms pasaulinėms bendrovėms, kaltindama jas dalyvavimu neteisėtame platformos boikote.
Reklamos pramonei vis labiau atsiribojant nuo „X“, vis labiau nerimaujama dėl platformos ateities, nes dėl priklausomybės nuo reklamos ir pajamų ji atsiduria labai keblioje padėtyje, o investuotojai tuo tikrai nebus patenkinti.
Parašyti komentarą