10 gerų patarimų, kaip atsikratyti alaus pilvo


Pagrindinė alaus pilvo problema yra ta, kad jo riebalai – vadinamieji visceraliniai riebalai – supa organus ir taip sukelia neigiamą poveikį sveikatai.

Kai gydytojai kalba apie alaus pilvą, jie kalba ne tik apie antsvorį. Alaus pilvo atveju riebalai išplinta į pilvo ertmę ir apsupa ten esančius vidaus organus, todėl ilgainiui kepenys, žarnynas ir net širdis gali būti padengti storais riebalų sluoksniais. Šie vidiniai arba visceraliniai riebalai turi labai neigiamą poveikį sveikatai: jie siejami su diabeto, kepenų suriebėjimo, aterosklerozės, infarkto ir insulto išsivystymu, taip pat su lėtinėmis uždegiminėmis ligomis, pavyzdžiui, reumatu, autoimuninėmis ligomis, astma, demencija ir vėžiu.

Kaip suprasti, ar turite alaus pilvą. KMI (kūno masės indeksas) netinka alaus pilvui nustatyti, nes tiksliai neparodo, kur susikaupė riebalų perteklius. Geriausias būdas – išmatuoti liemenį. Jei juosmens apimtis viršija 94 cm vyrams ir 80 cm moterims, tai jau laikoma širdies ir kraujagyslių ligų, įskaitant insultą, ir 2 tipo diabeto rizikos veiksniu.

Alaus pilvas

10 patarimų, kaip atsikratyti alaus pilvo. Šie patarimai padės jums atsikratyti alaus pilvo sveikiausiu būdu.

  1. Valgykite daugiau skaidulinių medžiagų. Nepamirškite gerti vandens, kad išvengtumėte vidurių užkietėjimo.
  2. Valgykite apgalvotai. Valgykite lėtai ir nesiblaškydami, tuo pat metu nežiūrėkite televizoriaus.
  3. Valgykite mažiau nesveikų angliavandenių: saldumynų, gaiviųjų gėrimų, pyragaičių, makaronų iš baltų miltų, baltos duonos.
  4. Valgykite daugiau sveiko maisto: daržovių, salotų, vaisių, riešutų ir sėklų, ankštinių daržovių, neskaldytų grūdų.
  5. Nevalgykite nieko vėlai vakare, po 19-20 val. Nustokite užkandžiauti ir laikykitės pagrindinių patiekalų.
  6. Išbandykite protarpinį badavimą. Laikantis šio tipo dietos, maistas vartojamas tik aštuonias valandas per dieną, pavyzdžiui, nuo 11 iki 19 val. Tai skatina riebalų deginimo procesus.
  7. Negerkite saldintų gėrimų ar vaisių sulčių.
  8. Susilaikykite nuo alkoholio, nes jame yra daug kalorijų, be to, jis skatina apetitą.
  9. Pasirūpinkite streso valdymu. Dėl streso galime lengvai priaugti riebalų: jo hormonai skatina riebalų kaupimąsi, ypač skrandyje.
  10. Reguliariai judėkite.

 

Ši medžiaga skirta tik bendrai informacijai ir neturėtų būti naudojama kaip diagnozės ar medicininio patarimo pagrindas. Šioje svetainėje pateikiamos publikacijos yra pagrįstos naujausiais aktualiais ir moksliškai pagrįstais medicinos srities tyrimais. Vis dėlto, jei jums reikia diagnozės ar medicininio patarimo, būtinai kreipkitės į gydytoją ar specialistą.
Išeiti iš AMP versijos