Mitybos specialistai įvardijo itin sveiką žuvį, kuri nėra brangi


Silkės filė

yra viena sveikiausių žuvų, ji turi visų reikalingų vitaminų ir mineralų. Be to šį žuvis yra viena iš daugiausiai riebalų rūgščių ir jodo turinčių žuvų. Šią žuvį galima valgyti kaip užkandį arba dėti į įvairias salotas.

Mitybos specialistė pasidalijo naudinga informacija apie silkę ir atkreipė dėmesį į tai, kaip svarbu ją įtraukti į mitybą.

Silkė yra vienas geriausių omega-3 riebalų rūgščių šaltinių, kurios būtinos gerai mitybai, nes organizmas pats jų negamina. Omega-3 rūgštys yra svarbios sveikatai, ypač smegenims ir akių tinklainei.

Be to, silkėje yra jodo, kurio beveik pusę paros normos galima gauti iš 100 g šios žuvies. Silkėje taip pat yra stiprių antioksidantų, pavyzdžiui, vitamino E ir seleno, kurie palaiko imuninę sistemą ir apsaugo nuo laisvųjų radikalų.

Ekspertas ragina silkę įtraukti į mitybos racioną, nes šioje žuvyje yra visų subalansuotai mitybai būtinų komponentų, pavyzdžiui, mineralų, vitaminų, aminorūgščių ir sveikųjų riebalų.

Išeiti iš AMP versijos