BMW plečia prenumeruojamų parinkčių sąrašą, įtraukdama adaptyviąją M pakabą. Tai reiškia, kad net jei jūsų automobilyje ši funkcija yra įdiegta gamykloje, už jos aktyvavimą teks mokėti papildomai.
Programinės įrangos mokesčiai
Nors adaptyvioji pakaba fiziškai sumontuota automobilyje, ji lieka užrakinta, kol savininkas nesumoka už prenumeratą firminėje „Connected Drive“ parduotuvėje. BMW siūlo vieno mėnesio bandomąjį laikotarpį, po kurio naudotojas gali nuspręsti, ar nori atrakinti funkciją visam laikui už 500 JAV dolerių.
Abejotinas sutaupymas
Šis metodas kelia klausimų, nes adaptyviosios pakabos kaina jau įskaičiuota į automobilio kainą. Iš tikrųjų pirkėjai moka du kartus: pirmiausia už techninę įrangą, o paskui už ją aktyvuojančią programinę įrangą.
„Meistrelių“ atsiradimo rizika
Įvedus mokamą iš anksto įdiegtų funkcijų prenumeratą, gali atsirasti „meistrų“, kurie siūlys atrakinti įrangą už mažesnį mokestį, apeidami oficialius BMW kanalus. Tai gali sukelti papildomą riziką automobilio saugumui ir garantijai.
Mokamų prenumeratų tendencija
BMW nėra vienintelė bendrovė, eksperimentuojanti su mokamomis automobilių parinkčių prenumeratomis. Apie planus įdiegti panašią sistemą paskelbė ir „Hyundai“, nors konkrečios detalės dar nežinomos.
Mokamos BMW adaptyviosios pakabos prenumeratos įvedimas sukėlė emocijų kupiną vairuotojų reakciją. Viena vertus, tai leidžia klientams rinktis tik tas funkcijas, kurių jiems tikrai reikia. Kita vertus, susidaro įspūdis, kad klientai moka už tai, kas jau yra jų automobilyje.
Laikas parodys, ar ši tendencija ateityje paplis ir kaip ji paveiks automobilių pramonę.