Įsijungęs variklio temperatūros indikatorius prietaisų skydelyje nėra pats maloniausias vaizdas vairuotojui. Akivaizdu, kad su jūsų automobiliu kažkas negerai, jei variklis neišlaiko optimalios darbinės temperatūros. Ekspertai nurodo penkias dažniausias šios problemos priežastis.
Radiatoriaus gedimas
Radiatorius yra pagrindinė sistema, sauganti variklį nuo perkaitimo. Jis gali sugesti dėl korozijos, siurblio gedimo, aušinimo skysčio trūkumo ir kitų priežasčių. Radiatoriaus remontas tikriausiai kainuos nemažus pinigus, nors tai nėra tas pats, kas variklio remontas.
Sugedęs termostatas
Kitas svarbus aušinimo sistemos komponentas yra termostatas, atsakingas už aušinimo skysčio srauto į variklį kontrolę. Šis prietaisas stebi darbinę jėgos agregato temperatūrą ir prireikus reguliuoja antifrizo lygį.
Jį pakeisti taip pat nėra pigu, tačiau tai kainuoja ne taip brangiai kaip radiatoriaus keitimas.
Žemas aušinimo skysčio lygis arba jo nuotėkis
Automobilis niekada neturėtų važiuoti be pakankamo aušinimo skysčio kiekio. Tai vienas iš tų skysčių, kuriuos reikėtų tikrinti bent jau taip dažnai, kaip keičiate alyvą, nors kai kurie rekomenduoja tikrinti kas savaitę, kad būtų saugu.
Siurblio gedimas
Kadangi termostatas kontroliuoja, kada aušinimo skystis turi būti išleistas į variklį, o radiatorius pirmiausia yra atsakingas už gyvybiškai svarbaus skysčio transportavimą į reikiamus komponentus, svarbu atsakyti į klausimą, kaip skystis pradeda šią kelionę. Iš tikrųjų senojo gerojo vandens siurblio užduotis – užtikrinti, kad aušinimo skystis būtų tinkamai paskirstytas tiems variklio komponentams, kurie linkę perkaisti. Jei siurblys sugedęs, tik laiko klausimas, kada variklis perkais.
Sugedęs aušinimo ventiliatorius
Šis komponentas yra tarp radiatoriaus ir variklio. Pagrindinė jo paskirtis – aušinti ir radiatorių, ir variklį, traukiant orą pro automobilio groteles. Jei ventiliatorius veikia netinkamai, variklis gali perkaisti.