Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Mechanikas įvardija 5 automobilių markes, kurios labiausiai kenčia nuo korozijos

3 min. skaitymo

Automobilių korozija yra viena iš dažniausiai pasitaikančių problemų, galinčių rimtai paveikti automobilio ilgaamžiškumą ir jo eksploatacines savybes. Metaliniai transporto priemonių kėbulai palaipsniui yra veikiami drėgmės, cheminių medžiagų ir druskos tirpalų. Šis reiškinys gali turėti rimtų pasekmių, jei automobilis nėra tinkamai prižiūrimas.

Patyrę mechanikai atkreipia dėmesį, kad kai kurie automobilių modeliai yra jautresni korozijai dėl savo medžiagų, konstrukcijos ar tinkamos apsaugos trūkumo. Toliau pateikiame keletą automobilių markių ir modelių, kuriuos, pasak ekspertų, rūdys veikia labiausiai.

Kurie automobiliai rūdija labiausiai?

Mazda

Mazda, ypač 2000-ųjų metų pradžios modeliai, dažnai minimi tarp automobilių, kurie linkę į koroziją. Labiausiai nukenčia ratų arkos ir slenksčiai, kuriuose kaupiasi nešvarumai ir vanduo. Laikui bėgant šiose vietose susidaro rūdžių dėmės, jei automobilis nebuvo apdorotas antikorozinėmis priemonėmis.

Ford

Kai kurių „Ford“ modelių, pavyzdžiui, „Ford Focus“ ir „Ford Fiesta“, kėbulo apatinėje dalyje yra silpnų vietų. Tai ypač pasakytina apie pakabos elementų tvirtinimo vietas ir kėbulo siūles. Problema paaštrėja drėgno klimato sąlygomis ir žiemą, kai druska ir vanduo prisideda prie pagreitinto korozijos proceso.

Volkswagen

Volkswagen automobiliai, ypač senesni Passat ir Golf modeliai, susiduria su korozijos problemomis metalinių plokščių sujungimo vietose. Drėgmė dažnai prasiskverbia į sunkiai prieinamas vietas, todėl po dažais susidaro rūdys.

Nissan

Senesni „Nissan Almera“ ir „Nissan X-Trail“ – tai modeliai, kurie garsėja polinkiu rūdyti, ypač apačioje ir ant sparnų. Jei rūdys nevalomos, jos gali greitai išplisti ir sukelti rimtų kėbulo problemų.

Honda

Honda, ypač senesni Accord ir Civic modeliai, taip pat patenka į automobilių, linkusių į koroziją, sąrašą. Probleminės vietos yra tos, kuriose kaupiasi vanduo ir druska, pavyzdžiui, durų apačia, slenksčiai ir ratų arkos.

Automobilio korozija

 

Kodėl kai kurie automobiliai labiau linkę į koroziją?

Yra keletas priežasčių, kodėl kai kurie automobiliai dažniau patiria koroziją. Pirmiausia tai susiję su gamyboje naudojamomis medžiagomis. Kai kurie automobilių gamintojai naudoja mažiau atsparius korozijai metalus arba neskiria pakankamai dėmesio antikorozinėms dangoms. Kėbulo konstrukcija taip pat gali prisidėti prie drėgmės kaupimosi tam tikrose vietose, o tai pagreitina rūdijimo procesą.

Kita svarbi priežastis – eksploatavimo sąlygos. Jei transporto priemonė nuolat veikiama druskos, drėgmės ir staigių temperatūros pokyčių, rūdžių rizika gerokai padidėja. Tai ypač aktualu regionuose, kuriuose žiemos būna atšiaurios ir keliai barstomi druska.

 

Kaip apsaugoti automobilį nuo korozijos?

Nepriklausomai nuo to, ar jūsų automobilio modelis yra jautrus korozijai, turėtumėte atkreipti dėmesį į prevenciją ir apsaugą. Pateikiame keletą mechanikų patarimų:

  • Reguliarus automobilio plovimas, ypač po žiemos kelionių, kai kėbulas pasidengia druska.
  • Antikorozinis apdorojimas: specialių produktų, apsaugančių metalines kėbulo dalis, naudojimas.
  • Kėbulo apačios ir paslėptų elementų būklės tikrinimas: reguliariai apžiūrėkite automobilį ieškodami pirmųjų rūdžių požymių ir nedelsdami spręskite problemas.
  • Laikykite automobilį garaže arba dengtoje stovėjimo aikštelėje, kad automobilis būtų kuo mažiau veikiamas drėgmės ir temperatūros pokyčių.

Tinkama automobilio priežiūra padės gerokai prailginti jo tarnavimo laiką ir išvengti rimtų korozijos problemų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
10 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Jonas
Jonas
prieš 9 mėnesių

Mechanikas tegu komentuoja apie korozija. Gal reiktu kėbulininkų ar autodazytojų nuomonės klausti.

Algis
Algis
prieš 9 mėnesių

Senos masinos ne taip rudyjo
.

Paskutinį kartą redagavo prieš 9 mėnesių Algis
Dddd
Dddd
prieš 9 mėnesių

Tai kad mano B5 passat 1997 eina mai ledas neturi rudziu niekur ir stovi ant lauko ne garaze vaziuoja pigiai ir zinau kad pasitiket galiu ne taip kaip naujasniu b8 pasatu

Vvv
Vvv
prieš 9 mėnesių
Atsakinėti į  Dddd

B6 gal čia turėjo minty. Tas jaučiu dar gamykloje rūdyti pradėdavo.

Nerūdžius
Nerūdžius
prieš 9 mėnesių

Ištrint mašiną lašiniais. Kaip ranka koroziją nuima. O jei dar lašiniuotom rankom už vairo palaikyt- visai nerudys.

Jurgenas
Jurgenas
prieš 3 mėnesių
Atsakinėti į  Nerūdžius

Šauniai parašyta, labai smagiai pasijuokiau!

Gena
Gena
prieš 9 mėnesių

Nnna jau cia virsune,kainos neatitinka tikroves ,Lietuvai ateina krahas ,amen!

Rerere
Rerere
prieš 9 mėnesių

Nissan Almera Tino linkęs į koroziją, bet variklis po 430 tūkst km ve.ikia beveik be problemų.

Ajo
Ajo
prieš 9 mėnesių

Rusų patyrę špakliovkininkai youtube rodo kaip užglaistyti koroziją. Tinka ir vata, skarda, stiklo audinys.

Algis
Algis
prieš 9 mėnesių

Koks patyręs mechanikas…tas amerikiečių rėksnys YouTuberis -klounas