Neseniai „Toyota“ išleido neįprastą trijų valandų trukmės vaizdo įrašą, skirtą „Subaru Boxer“ variklio išmetimo garsui. Šiame ASMR stiliaus vaizdo įraše pabrėžiamas dviejų Japonijos automobilių pramonės milžinių bendradarbiavimas ir bendros pastangos kurti naujus ekologiškus vidaus degimo variklius.
180 minučių malonumo ausims
Vaizdo įraše demonstruojamas 1,8 litro darbo tūrio turbininis priešpriešinis variklis, montuojamas į „Subaru Levorg Layback“ (iš esmės patobulintas „Impreza“ universalas), kuriame sumontuotas atnaujintas STI išmetimo vamzdis. Vaizdo įraše „Subaru“ inžinierius Nobuyoshi Takashima apgailestauja dėl griežtų triukšmo taisyklių, verčiančių gamintojus gamyklinius modelius daryti tylesnius. Tačiau STI dėka dalis prarastų decibelų buvo sugrąžinta, nors tai tik pakeltas universalas, o ne visavertis STI automobilis.
Bendradarbiavimas ir investicijos
Šis vaizdo įrašas – tik vienas iš vis glaudesnės „Toyota“ ir „Subaru“ partnerystės pavyzdžių. Be bendrų GR86/BRZ projektų ir naujų variklių kūrimo, „Toyota“ valdo 20,42 % „Subaru“ akcijų. Be to, „Toyota“ turi 5,05 % „Mazda“, dar vienos naujojo variklių aljanso narės, akcijų.
Nauji aljansai Japonijos automobilių pramonėje
Įdomu tai, kad Japonijos automobilių pasaulyje formuojasi dar viena trijulė: Neseniai „Mitsubishi“ prisijungė prie „Honda-Nissan“ aljanso. Šios partnerystės rodo Japonijos automobilių gamintojų norą suvienyti jėgas kuriant naujoviškas ir aplinkai nekenksmingas technologijas, kad išliktų konkurencingi pasaulinėje rinkoje.
Trijų valandų trukmės „Toyota“ vaizdo įrašas apie „Subaru Boxer“ variklio garsą yra ne tik rinkodaros triukas, bet ir bendradarbiavimo bei naujovių simbolis. Jame pabrėžiama partnerystės svarba šiuolaikiniame automobilių pasaulyje ir demonstruojamas Japonijos automobilių gamintojų įsipareigojimas kurti ekologiškus ir įdomius automobilius.
Pasiklausykite:
Parašyti komentarą