Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Toyota“ išleido trijų valandų trukmės vaizdo įrašą, kuriame girdimas „Subaru Boxer“ variklio garsas
Automobiliai / Transporto priemonėsVerslas

„Toyota“ išleido trijų valandų trukmės vaizdo įrašą, kuriame girdimas „Subaru Boxer“ variklio garsas

Sportinis išmetimo vamzdis Subaru
Dalintis

Neseniai „Toyota“ išleido neįprastą trijų valandų trukmės vaizdo įrašą, skirtą „Subaru Boxer“ variklio išmetimo garsui. Šiame ASMR stiliaus vaizdo įraše pabrėžiamas dviejų Japonijos automobilių pramonės milžinių bendradarbiavimas ir bendros pastangos kurti naujus ekologiškus vidaus degimo variklius.

180 minučių malonumo ausims

Vaizdo įraše demonstruojamas 1,8 litro darbo tūrio turbininis priešpriešinis variklis, montuojamas į „Subaru Levorg Layback“ (iš esmės patobulintas „Impreza“ universalas), kuriame sumontuotas atnaujintas STI išmetimo vamzdis. Vaizdo įraše „Subaru“ inžinierius Nobuyoshi Takashima apgailestauja dėl griežtų triukšmo taisyklių, verčiančių gamintojus gamyklinius modelius daryti tylesnius. Tačiau STI dėka dalis prarastų decibelų buvo sugrąžinta, nors tai tik pakeltas universalas, o ne visavertis STI automobilis.

 

Bendradarbiavimas ir investicijos

Šis vaizdo įrašas – tik vienas iš vis glaudesnės „Toyota“ ir „Subaru“ partnerystės pavyzdžių. Be bendrų GR86/BRZ projektų ir naujų variklių kūrimo, „Toyota“ valdo 20,42 % „Subaru“ akcijų. Be to, „Toyota“ turi 5,05 % „Mazda“, dar vienos naujojo variklių aljanso narės, akcijų.

 

Nauji aljansai Japonijos automobilių pramonėje

Įdomu tai, kad Japonijos automobilių pasaulyje formuojasi dar viena trijulė: Neseniai „Mitsubishi“ prisijungė prie „Honda-Nissan“ aljanso. Šios partnerystės rodo Japonijos automobilių gamintojų norą suvienyti jėgas kuriant naujoviškas ir aplinkai nekenksmingas technologijas, kad išliktų konkurencingi pasaulinėje rinkoje.

Trijų valandų trukmės „Toyota“ vaizdo įrašas apie „Subaru Boxer“ variklio garsą yra ne tik rinkodaros triukas, bet ir bendradarbiavimo bei naujovių simbolis. Jame pabrėžiama partnerystės svarba šiuolaikiniame automobilių pasaulyje ir demonstruojamas Japonijos automobilių gamintojų įsipareigojimas kurti ekologiškus ir įdomius automobilius.

 

Pasiklausykite:

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Iki parduotuvė Vilniuje / Savvapanf Photo / Shutterstock.com

„Iki“ praneša, ar keisis parduotuvių darbo laikas per Jonines

Artėjant Joninių šventei, prekybos tinklas „Iki“ informuoja pirkėjus, kad visos parduotuvės antradienį,...

Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...

Android Auto 14.6

„Android Auto 14.6: „Google“ platina naują naujinimą per „Play Store“

„Google“ toliau tobulina „Android Auto“ ir pristato 14.6 versiją mūsų automobilių ekranams....

Kia PHEV hibridas / Erman Gunes / Shutterstock.com

ES nori „nunužudyti“ hibridus. Pramonė piktinasi po ES sprendimo dėl „Utility Factor“

Europos Sąjunga planuoja keisti reglamentavimą, susijusį su įkraunamaisiais hibridais (PHEV), o tai,...