Jungtinėje Karalystėje vyras oficialioje „Apple“ svetainėje užsisakė naują „iPhone 16 Pro“, tačiau siuntinyje buvo dvi užrašinės už kelis svarus. Vartotojas slapyvardžiu keysersozay platformoje „Reddit“ teigė, kad „Apple“ atstovai atsisakė jam kaip nors padėti išspręsti šią problemą.
Kaip tai įvyko?
Kaip teigė vyras, jis iš anksto užsisakė visiškai naują „iPhone 16 Pro“ oficialioje „Apple Store“ parduotuvėje rugsėjo 20 d. Kompanija „Apple“ pranešė, kad užsakymas klientui buvo išsiųstas naudojantis DPD kurjerių tarnyba. Tačiau naudotojas nustebo, kad kurjeris naująjį telefoną atvežė daug greičiau, nei nurodyta oficialiuose dokumentuose.
Priimdamas užsakymą britas pažvelgė į pakuotę – ji buvo nepažeista. Kai kurjeris išvyko, vyras pastebėjo, kad telefono dėžutė buvo šiek tiek suglamžyta, tačiau į tai nekreipė dėmesio, nes taip dažnai nutinka transportuojant. Be to, visos apsauginės plombos buvo vietoje. Tačiau iškart atidaręs pakuotę vyras nusivylė: vietoj ilgai laukto „iPhone 16 Pro“ dėžutėje buvo dvi užrašinės už kelis svarus.
Pasak nukentėjusiojo, tikėtina, kad kažkas logistikos centre atidarė dėžutę ir išėmė išmanųjį telefoną. Po to naudotojas nedelsdamas parašė laišką „Apple“ techninės pagalbos tarnybai, kur buvo paprašytas išsamiai aprašyti situaciją, nufotografuoti gautą prekę ir parašyti pareiškimą policijai. Atlikus visus reikiamus veiksmus, „Apple“ techninės pagalbos komanda vyrui atsakė, kad situacija buvo patikrinta. Deja, bet nei kurjerių tarnyba, nei “Apple” vyrui negalėjo padėti.
Nukentėjęs britas teigė, kad jam liko tuščia „iPhone 16 Pro“ dėžutė.
DPD kurjerių tarnybos atstovai klientui pasakė, kad jie taip pat negali jam padėti, nes už pristatymą visiškai sumokėjo „Apple“. Todėl visais pakeitimo ir pinigų grąžinimo klausimais reikia kreiptis į juos.